برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در کرمانشاه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای از مردم ولایتمدار استان برای مراسم بزرگداشت سی‌امین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی در 13 خرداد دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۳۴۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ - 03June 2019

برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی و قیام خونین یوم الله 15 خرداد اعلام کرد: مراسم بزرگداشت سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی از ساعت 18 روز دوشنبه 13 خرداد در مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه ضمن دعوت از عموم مردم شریف استان در مراسم ارتحال امام آمده است: امام خمینی (ره) شخصیتی است که آوازه نام مبارک و رستاخیر قیام خدایی‌اش مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و در سراسر گیتی راه و طریق او مشعل هدایت کانون‌های اسلامی شده و خط او معیار سنجش درستی رفتارها و گفتارهاست.

این مراسم در کرمانشاه با سخنرانی «حسین مظفر» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار و به اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه منتهی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها