امام جمعه موقت بوشهر:

«مقاومت» یک توصیه نیست بلکه واجب شرعی و قرآنی است

حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» با تاکید بر تقویت فرهنگ مقاومت در همه عرصه‌ها گفت: مقاومت یک توصیه نیست بلکه واجب شرعی و قرآنی است.
کد خبر: ۳۴۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ - 07June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تاکید بر توجه فرزندان خانواده به احترام و تکریم والدین با استناد به آیات سوره انعام اظهار داشت: پدر و مادری که سال‌ها برای رشد و تعالی فرزندانشان تلاش می‌کنند باید همواره مورد تکریم فرزندان قرار گیرند نه اینکه در سن پیری تحویل خانه سالمندان شوند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه (ع) بقیع گفت: وهابیون دنبال مانعی برای نفوذ و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) بودند که تخریب مظاهر اسلامی از اهداف آنان در این راستا بود.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه وهابیون هم اینک هم در پی نابودی اسلام ناب محمدی (ص) هستند، خاطرنشان کرد: وهابیون با همکاری اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار به آرمان‌های جبهه مقاومت و فلسطین خیانت می‌کنند.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راه مقاومت ادامه دارد افزود: آن مسیری که امام راحل به ما آموخت که سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد و زنده ماندن انقلاب، بستگی به ادامه یافتن این مسیر دارد، نباید دشمن در این اصول ارزشی رخنه کند.

جمالی با اشاره به اینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی دارای خطوط قرمز است، تاکید کرد: نباید این خطوط تضعیف و یا ذره‌ای از آنها با حربه دشمن خدشه‌دار شود.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه دشمن نباید بتواند ارزش‌های انقلاب اسلامی را تغییر دهد، گفت: دشمن نباید بتواند سیاست‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را تغییر دهد و یا جابه‌جا کند چرا که این خط قرمز انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر تقویت فرهنگ مقاومت در همه عرصه‌ها خاطرنشان کرد: مقاومت یک توصیه نیست بلکه واجب شرعی و قرآنی است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه مقاومت در برابر دسیسه‌های دشمن از دستورات الهی است، تصریح کرد: مقاومت تنها مقاومت نظامی نیست بلکه در تمام ابعاد سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی باید مورد توجه قرار بگیرد.

جمالی با اشاره به عقب‌نشینی آمریکا از مواضع قبلی بیان کرد: آمریکا روزی 12 پیش شرط برای مذاکره با ایران تعیین کرده بود ولی امروز با عقب‌نشینی از موضع قبلی، خواستار مذاکره بدون پیش شرط است که نشان از توفیقات مقاومت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار