ابوشریف:

مقاومت مردم فلسطین به هیچ عنوان شکسته نخواهد شد/ معامله قرن‌ فرصتی برای تحقق ندارد‌

‌نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین به هیچ عنوان شکسته نخواهد شد، گفت: فلسطین به امت اسلامی و مردمش بازخواهدگشت.
کد خبر: ۳۴۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ - 11June 2019

مقاومت مردم فلسطین به هیچ عنوان شکسته نخواهد شد/ معامله قرن‌ فرصتی برای تحقق ندارد‌به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ناصر ابوشریف در حاشیه نشست علمی «حج، جهان اسلام و معامله قرن» اظهار داشت: قرارداد قرن هیچ فرصتی برای تحقق ندارد؛ چرا که مردم فلسطین این قرارداد را نپذیرفته و رد کردند.

وی افزود: قرارداد قرن حذف مسئله قدس، فلسطین و برگشت آوارگان فلسطینی به وطن‌شان را شامل می‌شود. همچنین دادن خودمختاری محدود و یک سری امتیازات مالی به مردم فلسطین است که در واقع در کنفرانس بحرین درج شده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: علیرغم تمام حمایت‌هایی که آمریکا و متأسفانه برخی کشورهای منطقه از طرح معامله قرن می‌کنند؛ اما خطوط دفاعی مردم فلسطین و امت اسلامی اجازه نخواهند داد که این طرح تحقق پیدا کند.

ابوشریف با ابراز خرسندی از حمایت مردم ایران از فلسطین و حضور گسترده آنان در روز قدس تصریح کرد: همان‌طور که مردم ایران در روز قدس گفتند، امید داریم قرارداد مقاومت اسلامی جایگزین معامله قرن شود.

وی به مقاومت 100 ساله مردم فلسطین اشاره و بیان کرد: سالیان سال است که مردم فلسطین در برابر فتنه دشمنان اسلام ایستاده‌اند، توطئه‌ای که اول انگلستان آن را آغاز کرد، سپس فرانسه و آمریکا ادامه دهنده این دشمنی بودند و اکنون یهودیان با تمام امکانات‌شان پای کار آمدند، ولی پایداری مردم فلسطین نیز ادامه دارد و جمعیت فلسطینی‌ها در داخل فلسطین بیشتر از یهودیان است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان از تحقق وعده الهی سخن گفت و ابراز کرد: مقاومت مردم فلسطین به هیچ عنوان شکسته نخواهد شد. امپراطوری‌های زیادی به منطقه آمدند ولی یک مدت ماندند، اشغال کردند و همه رفتند، رژیم صهیونیستی نیز از این قاعده مستثنی نیست، او هم رو به زوال خواهد بود و فلسطین به امت اسلامی و مردمش باز خواهد گشت.

انتهای پیام/411

نظر شما
پربیننده ها