امیر حیدری:

هوانیروز یک زنجیر محکم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز هوانیروز به عنوان یک زنجیر محکم جایگاه خود را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیدا کرده است که باید آن را حفظ کند و ارتقا دهد.
کد خبر: ۳۴۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ - 11June 2019

هوانیروز یک زنجیر محکم در نظام مقدس جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز (سه‌شنبه) در بازدید از نمایشگاه پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه اظهار داشت: قدرت در هر نظام مانند یک پازل است و شبکه‌های پازل باید به هم متصل شوند تا قدرت‌آفرین باشند. هر جا شبکه های پازل ضعیف باشند، قدرت نظام به همان اندازه ضعیف خواهد شد.

وی تاکید کرد: امروز هوانیروز به عنوان یک زنجیر محکم جایگاه خود را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیدا کرده است که باید آن را حفظ کند و ارتقا دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هوانیروز تجهیزات‌محور است و تکنولوژی‌های عدیده‌ای باید در هوانیروز نهادینه شود تا یک بالگرد تواند به سلامت پرواز کند و امروز در پایگاه هوانیروز کرمانشاه بالگردی را دیدیم که در همین پایگاه حاضر به پرواز شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امروز در کشور و به ویژه هوانیروز نهضت روی پای خود ایستادن را نهادینه کرده ایم و همین سبب قدرت‌نمایی شده است.

امیر حیدری با اشاره به خدمات هوانیروز به ویژه در دوران دفاع مقدس یادآور شد: در تمام حوادث چه در دفاع مقدس و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هوانیروز خدمات زیادی ارائه کرده است و می بینیم که 10 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی هوانیروز درگیر مبارزه با منافقین شده بود و به خاطر همین است که قدرت نمایی می کند.

وی با بیان اینکه هوانیروز ولایتمداری خود را به اثبات رسانده است، گفت: دوم اسفند 1357 هوانیروز درگیر جنگ شد و ضدانقلاب را شکست داد و کردستان را هوانیروز به جمهوری اسلامی هدیه کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اشاره ای به پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه داشت و گفت: این پایگاه چه در انقلاب، چه دفاع مقدس و چه پس از آن دین خود را به انقلاب و دفاع مقدس ادا کرد.

امیر حیدری افزود: شهید بزرگوار «صیاد شیرازی»، پایگاه فرماندهی اش را در همین پایگاه ایجاد کرد و بالگردها، خلبانان، عناصر فنی و همه عزیزان در پایگاه زمینه‌ای را فراهم کردند تا دشمن منافقی که کرگدن وار و به سرعت به سمت کرمانشاه پیش می‌آمد در ارتفاعات چهارزبر نه‌تنها زمین‌گیر بلکه به معنای واقعی کلمه منهدم شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دیگر خدمات هوانیروز به ویژه در حوادث غیرمترقبه گفت: در زلزله سرپل ذهاب دیدید که در یک روز بیش از 550 سورتی پرواز انجام شد و آمار آن ثبت شده است.

وی افزود: همچنین بیش از 900 نفر از مصدومان زلزله کرمانشاه را توانستند انتقال دهند. در بحث سیل نیز بالگردهای هوانیروز در 24 استان به پرواز درآمدند.

امیر حیدری خطاب به نیروهای هوانیروز گفت: دست تک‌تک شما را از نیروهای فنی تا عزیزان قلم به دست در ستاد و عزیزانی که کارهای خدماتی انجام می‌دهند، می‌بوسم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان از فرماندهان هوانیروز در غرب کشور و استان کرمانشاه نیز تشکر کرد و خطاب به نیروهای هوانیروز و نیروی زمینی در غرب کشور خواستار این شد که مشکلاتشان را با امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در میان بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها