عضو فراکسیون ایثارگران مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

ضرورت توجه ویژه دولت به مسئله اشتغال فرزندان شاهد

جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران به یکی از بزرگترین چالش‌های آن‌ها تبدیل شده است که توجه ویژه دولت را می‌طلبد.
کد خبر: ۳۵۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲ - 14June 2019

///غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به دغدغه‌های جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، خدمتگزاری مسوولان به این قشر از جامعه در جهت کم شدن مشکلاتشان را امری واجب دانست و اظهار داشت: برخی مسوولان در حالی خدمت به جانبازان و ایثارگران را والاترین توفیق می‌دانند که در باطن برای کاهش دغدغه‌های این قشر از جامعه تلاش چندانی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل جانبازان و ایثارگران علاوه بر مشکلات اقتصادی، معیشتی و عدم دسترسی به داروهای مورد نیازشان، بحث بیمه‌های آن‌هاست، افزود: با توجه به این مسئله که جانبازان و ایثارگران در تامین داروهای مورد نیازشان با مشکلات بزرگی مواجه هستند، باید چاره‌ای اساسی اندیشید که بتوانند داروهای مورد نیازشان را با کم‌ترین قیمت‌های ممکن تهیه کنند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و زنده نگه داشتن یاد شهدا، اشاعه‌دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه و دلجویی و دیدار با خانواده آن‌ها ادای دین به ارزش‌های انقلاب است؛ لذا تکریم شهدا و خانواده آن‌ها باید سرلوحه رفتار نسل امروز در همه عرصه‌های زندگی باشد.

ایمن آبادی با بیان اینکه خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران همواره حامی و پشتیبان نظام و انقلاب بوده و در این مسیر ثابت‌قدم هستند، گفت: روا نیست که ما مسوولان نسبت به مشکلات آن‌ها بی‌تفاوت باشیم؛ لذا تلاش برای کم شدن دغدغه‌های آن‌ها کمترین کار ممکنی است که ما باید انجام دهیم.

این مقام مسوول با توجه به اینکه اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران به یکی از بزرگترین چالش‌های آن‌ها تبدیل شده است، گفت: ضرورت دارد دولت در بحث اشتغال‌زایی زمینه حداکثری را برای جوانان به وجود آورد؛ لذا چنین مشکلاتی که آرامش زندگی مردم و به ویژه جانبازان، ایثارگران را بهم زده است، نیازمند تلاش جدی است؛ چراکه با شعار میسر نمی‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار