سرهنگ فضلی:

وظیفه داریم پاسدار خون شهدا باشیم

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: در شرایط سخت و دشوار اقتصادی که مردم در تنگنا و مشقت هستند، وظیفه داریم از خون مطهر شهیدان و ارزش‌های دفاع مقدس صیانت کنیم.
کد خبر: ۳۵۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ - 12June 2019

وظیفه داریم پاسدار خون شهدا باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «حسن‌ فضلی» فرمانده سپاه شهرستان خاش در نشست با بسیجیان حوزه اصناف خاش اظهار داشت: خدمت‌رسانی شایسته به اقشار نیازمند و محرومان جامعه از اصول و از اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی است.

سرهنگ فضلی ادامه داد: اقشار محروم و مستمند در جامعه تاکنون دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده‌اند لذا مسئولان و خیران و افراد دارای توان مالی باید به نیازهای آنان توجه کنند.

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: در شرایط سخت و دشوار اقتصادی که مردم در تنگنا و مشقت هستند، وظیفه داریم از خون مطهر شهیدان و ارزش‌های دفاع مقدس صیانت کنیم.

وی بیان کرد: شهیدان انقلاب اسلامی با نثار خون خود به این کشور ابهت بخشیدند و اگر نتوانیم راه شهدا را به درستی ادامه دهیم، در پیشگاه خداوند متعال و مردم رنج کشیده مسئولیم.

سرهنگ فضلی ادامه داد: در بارش‌های تند و سیلابی اخیر در کشور و وقوع سیلاب در منطقه سیستان بسیاری از خانوارها آسیب دیدند که اقشار مختلف مردم و مسئولان برای کمک به آنها پای کار آمدند، اما با درک مشکلات آنها که سالها رنج های خشکسالی های پی در پی چند دهه را به جان خریده و مشقت ها را تحمل کرده‌اند، باید به نیازهای آسیب دیدگان توجه کنیم تا اندکی از دردهای شان کاسته شود.

فرمانده سپاه خاش از اقدامات جوش مردم و خیران اصناف خاش برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از سیلاب قدردانی کرد.

خیران اصناف خاش افزون بر 150 میلیون ریال به آسیب دیدگان سیلاب اخیر در استان کمک کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها