امیر صباحی فرد:

تمامی فعالیت‌های دشمن تحت رصد دقیق اطلاعاتی قرار دارد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به توانمندی ایران اسلامی در زمینه نظامی، تصریح کرد: عملکرد نیرو‌های مسلح کشور در برابر هر تجاوزی غیر قابل تصور و پشیمان کننده است، و کلیه فعالیت‌های دشمن تا شعاع هزاران کیلومتر تحت رصد دقیق اطلاعاتی قرار دارد.
کد خبر: ۳۵۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ - 13June 2019

دهمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، دهمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری قم با عنوان «دروازه وصال» با حضور امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش، در آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) برگزار شد.

امیر «علیرضا صباحی فرد» طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: بانیان و صاحبان اصلی انقلاب، شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهیدان هستند.

وی با بیان اینکه شهدا همچون مشعلی راه را به ما نشان می‌دهند، افزود: ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد و درخت انقلاب با خون فرزندان این ملت رشد کرد و تنومند شد و امروز دشمن جرات هیچ تعدی به کشور ما ندارد و این به برکت خون شهیدان و ایثار رزمندگان اسلام است.

فرمانده پدافند هوایی ارتش ادامه داد: امروز در دفاع از حریم آسمان کشور و مقابله با تهدیدات به حدی از توانمندی رسیده‌ایم که به اذن خدا هیچ هدفی از رژیم صهیونیستی از دید ما در امان نخواهد بود.

وی با اشاره به توانمندی ایران اسلامی در زمینه نظامی، تصریح کرد: عملکرد نیرو‌های مسلح کشور در برابر هر تجاوزی غیر قابل تصور و پشیمان کننده است، و کلیه فعالیت‌های دشمن تا شعاع هزاران کیلومتر تحت رصد دقیق اطلاعاتی قرار دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه درتامین نیازمندی‌های دفاعی خود در همه زمینه‌ها اعم از موشکی، پدافند هوایی به خودکفایی رسیده و هیچ گونه وابستگی به هیچ کشوری نداریم، خاطرنشان کرد: به انواع سامانه‌های بومی در زمینه‌های شناسایی، رهگیری و انهدام، جنگ الکترونیک و سایبر که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، مجهز می‌باشیم.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن چند صباحی است با تهدید و فشار حداکثری و با حضور نظامی در منطقه غرب آسیا و خلیج فارس رجز خوانی می‌کند تا به خیال باطل خود این ملت را مرعوب قدرت پوشالی و یا اغواگری خود نماید و قادر باشد نیات پلید خود را بر اراده پولادین مردم ایران اسلامی تحمیل کند.

صباحی فرد افزود: دشمن از طرفی بر طبل جنگ می‌کوبد و از سویی دیگر پیشنهاد مذاکره بدون شرط و پیش شرط می‌دهد، و از سویی نیز بر وسعت تحریم‌های خود می‌افزاید و همه این ادعا‌ها غیرقابل اعتماد بودن دشمن و بی اساس بودن ادعاهایش را به اثبات می‌رساند.

وی گفت: اگر امروز دشمنان در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز به اجبار متوقف شده به دلیل مؤلفه‌های بازدارندگی بوده و اگر آن‌ها احساس می‌کردند که ایران اسلامی در حوزه نظامی و دفاعی ضعف دارد و در صورت حمله نظامی هزینه زیادی را متحمل نخواهد شد بلاشک به کشور حمله می‌کردند.

صباحی فرد با بیان اینکه دشمن خوب می‌داند که آمادگی رزمی و توان دفاعی ایران قهرمان قابل آزمودن نیست و اولین اشتباه، آخرین اشتباه است، تصریح کرد: به طور حتم دشمنان مشکلات و هزینه‌های زیادی را برای مردم ایجاد نمودند، ولی همه باید بدانیم که طبق کلام نورانی رهبر معظم انقلاب هزینه تسلیم بسیار سنگین‌تر از هزینه مقاومت است.

وی یادآور شد: به برکت صبر، ایستادگی و خود اتکایی در برابر توطئه هاست که شاهد عقب نشینی معنادار دشمن و اعتراف سران آمریکا به تبدیل شدن ایران به قدرت اول منطقه‌ای می‌باشیم و این موفقیت بیش از هر چیز به همت مقاومت ملت غیور ایران اسلامی حاصل شده است.

دراین مراسم، بهرام سرمست استاندار قم، حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شمسعلی اسدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س)، مسئولانی از سپاه استان و جمع کثیری از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و اهالی منطقه حضور داشتند و از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین تقدیر شد.

انتهای پیام/



نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار