«حسین کلانتری» استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ‌شد

حسین کلانتری به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در آئینی با حضور معاون سیاسی وزیر کشور معرفی شد.
کد خبر: ۳۵۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ - 16June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

«جمال عرف» معاون سیاسی وزیر کشور در این آیین با اشاره به اینکه در دولت دوازدهم دچار مشکلات فراوانی از جمله تشدید تحریم‌ها و سیل شدیم، اظهار داشت: ملت ما به طور قطع در پایان امسال از آزمون تحریم‌های ظالمانه پیروز بیرون می‌آیند.

وی انتخابات مجلس شورای اسلامی را از مهم‌ترین رویدادهای سال 98 عنوان کرد و افزود: سیاست وزارت کشور در برگزاری انتخابات بی‌طرفی است و مسئولان اجرایی به هیچ عنوان حق جانبداری از هیچ شخصی را ندارند.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه باید در برگزاری انتخابات امانت‌دار درستی باشیم، گفت: سیاست ما برگزاری انتخاباتی قانونی، سالم و بدون مشکل است.

عرف فرمانداران را محور اصلی انتخابات دانست و گفت: فرمانداران موظف هستند بر اساس قانون، انتخابات را برگزار کنند.

وی برگزاری انتخابات با نشاط را از دیگر سیاست‌های وزارت کشور دانست و بیان کرد: مشارکت، امنیت و رقابت سالم در انتخابات خواسته مقام معظم رهبری است و ما موظف هستیم این ارکان را به درستی رعایت کنیم.

در پایان این آیین، از خدمات «علی‌محمد احمدی» استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و «حسین کلانتری» به عنوان استاندار جدید معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار