مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

پرداختن به شهدای ترور ماهیت اصلی استکبار جهانی را برملا می‎کند

سردار محمد علی‎پور با بیان اینکه شهدای هفت تیر نماد مظلومیت جامعه ایرانی و اوج خباثت کسانی است که خود مظهر ترور در جهان هستند ، گفت: پرداختن به این مناسبت ماهیت اصلی استکبار جهانی را برملا می‎کند.
کد خبر: ۳۵۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ - 18June 2019

پرداختن به شهدای ترور می تواند ماهیت و ذات اصلی استکبار جهانی را برملا کند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین جلسه گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته حقوق بشر آمریکایی  عصر امروز در استان خوزستان برگزار شد.

سردار «محمد علی پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خوزستان در مورد اهمیت این مناسبت‎ها اظهار داشت: شهدای هفت تیر نماد مظلومیت جامعه ایرانی و اوج خباثت کسانی است که خود مظهر و نماد ترور در جهان هستند و از طرفی مدعی حقوق بشر و مبارزه با این پدیده غیر انسانی، بنابراین پرداختن به این مناسبت می تواند ماهیت و ذات اصلی استکبار جهانی را برملا کند.

وی افزود: ایران اسلامی به واسطه اسناد و مدارکی که دارد می‎تواند جهانیان را قانع کند که خود بزرگ‎ترین قربانی تروریست بوده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: از مهم‎ترین رسالت های نهادهای ارزشی و البته فرهنگی و به خصوص رسانه ها این است که با پرداختن به زوایای مختلف پیدا و پنهان ذات پلید استکبار، ماهیت آنان را برای همه رو کنند تا تاریخ بداند که تروریست کیست و چه کسانی قربانی افکار تروریستی و خودخواهانه‎ی رژیم های مختلف زورگو در دنیا شده اند.

«هوشنگ نوبخت» مدیر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان نیز در پایان  این جلسه با اعلام آمادگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان مبنی بر تهیه و پوشش خبری و محتوایی این مناسبت‎ها در سطح استان اظهار داشت: به همین منظور و در راستای حضور قاطعانه در سنگر جنگ نرم، چندین پوستر ویژه و تیزر اختصاصی از فعالیت های ضد انسانی آمریکا و ترورهای مختلفی که در کشور عزیزمان رخ داده را آماده کرده‎ایم تا در اختیار رسانه‎ها و فضای مجازی قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها