پیکر شهید مدافع حرم «محمدحسین مومنی» در قم تشییع می‌شود

مراسم تشییع پیکر طلبه شهید مدافع حرم «محمدحسین مومنی» روز چهارشنبه ۲۹ خرداد در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲ - 19June 2019

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «محمدحسین مومنی» در قم تشییع می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده مدافع حرم حضرت زینب (س)، ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۹ خرداد از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و سپس قطعه ۳۱ گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) تشییع می‌شود.

شهید محمدحسین مومنی از طلاب جامعه المصطفی بود که دو سال قبل، همراه تیپ زینبیون عازم سوریه شد و در فروردین سال ۹۶ به شهادت رسید و مفقودالاثر شد.

وی سال ۱۳۷۲ در خانواده‌ای مذهبی در پاکستان و در شب ولادت حضرت زهرا (س) به دنیا آمد. دو ساله بود که به همراه خانواده به ایران نقل مکان کرد و تا هنگام اعزام به سوریه، در ایران ساکن شد.

پدربزرگ شهید محمدحسین مومنی که در عراق برای تحصیل علوم دینی رفته بود به همراه دو فرزندشان در سال ۱۹۸۷ میلادی در عراق پس از دستگیری توسط رژیم بعثی به شهادت رسیدند و تاکنون جاویدالاثر هستند.

وصیت نامه شهید محمد حسین مومنی که دو روز قبل از شهادت نوشته بود:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا و مقتدانا امیرالموؤمنین علی بن ابی‌طالب علیه السلام
برای شادی روح شهدای مدافع حرم یک صلوات عنایت فرمایید.

خدایا تو را به زینب (س) قسم می‌دهم که ما را از فیض شهادت محروم نفرما.

پدر و مادرم از شما می‌خواهم که بعد از شهادت من برای من گریه نکنید، بلکه به مظلومیت سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) فکر کنید و گریه کنید. دوستان و آشنایان یک لحظه از فرهنگ جهاد و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر غافل نباشید که اگر خون شهدای کربلا و پیام زینب (س) نبود، امروز اسلام و قرآن در عالم پیشرفت نمی‌کرد.

عزیزان من باور کنید که شهادت از عسل شیرین تراست اگر در بطن کلمه شهادت بروید متوجه خواهید شد که چقدر کشته شدن در راه خدا شیرین است. ان شاءالله به زودی به جمع دوستانم شهیدان سید مصطفی موسوی و مرتضی حیدری و همچنین بقیه شهدای مدافع حرم می‌پیوندم.

در پایان از همه اعم از خانواده، دوستان، فامیل، آشنایان، اساتید و هرکس که به گردن ما حقی دارد حلالیت می‌طلبم، لذا حلالم کنید.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محمدحسین مومنی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها