مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد:

اصناف و بازاریان بدون کوچکترین چشم‌داشتی به دفاع برخاستند

سردار «رضا هدایتی» گفت: اصناف و بازاریان بدون کوچکترین چشم‌داشتی و توقعی در دو جبهه شهادت و اهدای مال و اموال خود به جهاد و دفاع برخاستند که استان یزد نیز با تقدیم 450 شهید، وظیفه خود را در این زمینه به بهترین شکل ممکن انجام داد.
کد خبر: ۳۵۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ - 23June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد  پیش از ظهر امروز  در چهاردهمین یادواره شهدای اصناف استان یزد با اشاره به اينكه بسياری از كسبه و بازاريان در پشتیبانی و كمک رسانی به رزمندگان نقش به سزایی داشتند، اظهار داشت: با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب، اصناف در هر صحنه ای كه لازم بوده، نقش خودشان را ايفا كرده اند.

اصناف و بازاریان بدون کوچکترین چشم داشتی به دفاع برخواستند

وی افزود: در واقع اصناف و بازاریان بدون کوچکترین چشم داشتی و توقعی در دو جبهه شهادت و اهدای مال و اموال خود به جهاد و دفاع برخاستند که استان یزد نیز با تقدیم 450 شهید، وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد تاکید کرد: حمایت های مادی، معنوی و جسمی تک تک اعضاء خانواده بزرگ اصناف در طول دوران جنگ تحمیلی نشان بارزی از حضور اصناف، بازرگانان و بازاریان معتمد و متعهد است و این قشر زحمتکش نشان دادند در راه حفظ دین خدا و کشور خود از هرگونه کمکی اعم از مالی و جانی دریغ نمی کنند.

اصناف و بازاریان بدون کوچکترین چشم داشتی به دفاع برخواستند

هدایتی یادآور شد: نقش اصناف در پشتیبانی و تدارکات جبهه ها در هشت سال دفاع مقدس بی بدیل و ستودنی بوده و هیچگاه از خاطره ملت بزرگ ایران محو شدنی نیست.

اصناف و بازاریان بدون کوچکترین چشم داشتی به دفاع برخواستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها