جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در سیستان و بلوچستان برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳ - 24June 2019

برگزاری جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان استان برگزار شد.

«مینا مقیمی» سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سیستان و بلوچستان پرشورتر از سالهای قبل برگزار می‌شود اظهار داشت: دستاوردهای جلسات فرهنگی در راستای فرهنگ‌سازی و ایجاد عزمی همگانی باید در تمام سطوح جامعه جهت پاسداشت سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) سوق داده شود.

مقیمی بیان کرد: دهه کرامت فرصتی ارزشمند برای ابراز ارادت به خاندان اهل بیت (ع) است.

 سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در ادامه گزارشی از برنامه‌های تنظیم شده معاونت فرهنگی اداره کل در دهه کرامت ارائه کرد.

مقیمی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان بایستی با ارائه تسهیلات و تخفیفات ویژه و افتتاح پروژه‌های فرهنگی در مردمی‌تر کردن برنامه‌های دهه کرامت همکاری داشته باشند.

وی در خصوص برنامه‌های امسال نیز تاکید کرد: جهت ایجاد نشاط عمومی با الهام از آموزه‌های رضوی و عواطف مذهبی برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت را با شعار «مهربانی به رسم اهل بیت (ع)» برگزار خواهد شد.

دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، رایگان شدن هزینه بیمارستان نوزادان متولد یافته در دهه کرامت با اسم رضا و معصومه نامگذاری شده، بازدید رایگان از موزه های استان در طول دهه کرامت، همایش پیاده روی خانوادگی در 10 شهرستان استان، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزش، برگزاری جشنواره‌های بومی محلی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و توزیع پوشاک و نان رایگان بین خانواده‌های نیازمند، اهدای بسته‌های فرهنگی و تبرک در مساجد از مهم‌ترین برنامه‌های محوری دهه کرامت است که از 13 لغایت 23 تیر 98 در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار