وزیر سابق اطلاعات:

برجام گوساله سامری بود

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه برجام گوساله سامری بود گفت: خروج آمریکا از برجام بر اساس سند آمریکایی‌ها بود چه با ترامپ و یا اوباما.
کد خبر: ۳۵۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱ - 27June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی» رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس  در یادواره 220 شهید اصناف و بازاریان شهرستان همدان با بیان اینکه این یادواره باید در سطح کشور به عنوان الگو مطرح شود، اظهار داشت: وقتی یاد و خاطره شهدا را برگزار می‌کنیم به مدیریت شهدا پاسخ می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه مقام شهادت را نمی‌توان درک کرد، یادی از شهید همدانی کرد و با بیان اینکه او افتخار همدان بوده و هست تصریح کرد: بسیاری از موفقیت‌هایی که در سوریه حاصل شد، مرهون تلاش‌ها و مجاهدت شهید همدانی است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا بشریت را در راهی که انتخاب کردند مدیریت می‌کنند ادامه داد: شهدا راه امام حسین (ع) را دنبال می‌کنند که این اتفاق نتیجه مدیریت این امام همام به عنوان سرور و سالار شهداست.

وی با بیان اینکه سازمان سیا اربعین سال گذشته یک نظرسنجی انجام داده و بعد از ارزیابی پاسخ‌ها به این جمع‌بندی رسیده که جمعیت راهپیمایی کربلا بزرگترین خطر برای آمریکاست گفت: توفیقی به نام راهپیمایی اربعین ناشی از مدیریت شهداست و آنها نقش مهمی در تربیت جامعه ایفا می‌کنند.

مصلحی با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، بررسی تاریخ 40 ساله انقلاب است اظهار کرد: بدون بررسی 40 سال گذشته نمی‌توان به جمع‌بندی رسید و راه خود را ادامه داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از مدعیان اصلاحات به دنبال اصلاحات آمریکایی هستند و آب از دهانشان راه می‌گیرد، در ادامه حرکت در مسیر انقلاب را دارای هزینه سنگینی دانست و گفت: اگر امروز در دنیا به دستاوردهای بزرگی دست یافته‌ایم بابت آن هزینه داده شده است به طوری که در طول 40 سال گذشته در حوزه‌های مختلف در حال دفاع بودیم.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه «نفوذ» طراحی استکبار است که به شدت در این زمینه برنامه‌ریزی می‌کند و می‌خواهد به اهداف خود برسد گفت: یکی از برنامه‌های دشمن این است که مردم، مسؤولان و نخبگان در تصمیم‌گیری‌ها دچار اشتباه محاسباتی شوند که در برخی از حوزه‌ها هم متأسفانه موفق شدند.

وی با بیان اینکه دشمن برای انتخابات امسال طراحی دارد که باید مراقب بود، تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات دشمن تهدید است به طوری که اوباما در جریان مذاکرات، سخنرانی یا مصاحبه می‌کرد که گزینه نظامی روی میز است و کشور را تهدید می‌کرد.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه سرنگونی پهپاد در خلیج فارس آمریکا و متعهدانش را بیچاره کرده است، گفت: همه اقدامات علیه استکبار منبعث از انقلاب اسلامی است و اگرچه برخی ها تحت تأثیر نفوذ قرار گرفتند اما انقلاب حرکت خود را ادامه می‌دهد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری از جنس انبیاست، اظهار کرد: همانطور که در زمان حضرت نوح برای برخی ساخت کشتی اتفاقی عجیب بود امروز نیز برخی در داخل پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری چون نابودی اسرائیل در 25 سال آینده را عجیب می‌پندارند در صورتی که این رژیم در بدترین شرایط قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه 14 میلیون مقاله می‌گوید که آمریکا در حال فروپاشی در حوزه‌های مختلف است، تصریح کرد: البته فروپاشی آن زمان‌بر است اما 70 درصد این مقالات عامل فروپاشی آمریکا را گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرده‌اند.

مصلحی با بیان اینکه آمریکا کورخوانده بتواند در راه انقلاب اسلامی خللی ایجاد کند، ادامه داد: سه دستگاه موساد، سیا و MI6 به این نتیجه رسیدند که تا مفهومی به عنوان ولایت فقیه مطرح است نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

وی با تأکید بر اینکه برجام گوساله سامری بود خاطرنشان کرد: خروج ترامپ از برجام بر اساس سند آمریکایی‌ها بود و حتی اگر اوباما هم بود آمریکا از برجام خارج می‌شد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا با هم تقسیم کار انجام داده‌اند، گفت: غربی‌ها به دنبال برجام موشکی هستند که مقام معظم رهبری حکیمانه در مقابل آنها ایستاده است.

وی با بیان اینکه اجازه دوقطبی شدن کشور را نمی‌دهیم، افزود: امروز در اقتصاد مقاومتی و شرایط فعلی مسؤولان نباید حالت جنگی به خود بگیرند و در این حالت نمی‌توان پشت میز نشست و ادعای مدیریت کشور را داشت.

مصلحی با بیان اینکه چرا گرانی مهار نمی‌شود و مسؤولان از دستگاه امنیتی برای مدیریت بازار استفاده نمی‌کنند؟ افزود: امروز 20 درصد مشکلات اقتصادی به تحریم‌ها برمی‌گردد، نمی‌شود پشت میز نشست و در شرایط جنگی گام برداشت.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه دشمن نفوذ را با قدرت تمام دنبال می‌کند، تأکید کرد: ما باید همیشه هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار