یاران صادق/ خواهر شهید «محمدحسین پنجه شاهین» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جای پدران و مادران شهدا در مراسم وداع با شهدا خالی است

خواهر شهید محمدحسین پنجه شاهین با بیان این که جای پدران و مادران شهدا در مراسم تشییع شهدا خالی است، گفت: مادر و پدرم در چشم انتظاری از دنیا رفتند. مادرم در آخرین روز حیاتش از محمدحسین یاد می‌کرد و می‌گفت که عمر ما به پایان رسید، ولی خبری از او نشد.
کد خبر: ۳۵۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷ - 27June 2019

جای پدران و مادران شهدا در مراسم وداع با شهدا خالی است«معصومه پنجه شاهین» خواهر شهید جاویدالاثر محمدحسین پنجه شاهین در حاشیه مراسم وداع با پیکر‌های مطهر 150 شهید دوران دفاع مقدس در گفت‎و‎گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‎پرس، اظهار داشت: هر بار که بوی عطر شهدا در کشور می‌پیچد، مردم مشتاقانه به استقبالشان می‌آیند. مردم هنوز پیروی انقلاب اسلامی هستند. وقتی امروز جمعیت حاضر در مراسم را دیدم، تعجب کردم، ولی قطعا تمام این افراد به دعوت شهدا آمده‌اند.

وی افزود: برادرم 20 ساله و سرباز بود. او داوطلبانه به جبهه اعزام شد. دو ماه بعد از حضورش در منطقه عملیاتی زمانی که با هفت نفر برای شناسایی رفته بود، شهید شد. پیکر هفت نفرشان هنوز مفقود است.

خواهر شهید پنجه شاهین خاطرنشان کرد: هیچ چیز در زندگی به اندازه فرزند برای پدر و مادر شیرین و با اهمیت نیست. پدران و مادران در دوران دفاع مقدس با پیروی از امام حسین (ع) و دفاع از اسلام و کشور فرزندان‌شان را به جبهه می‌‎فرستادند# پدر و مادر من هم مانع اعزام برادرم نشدند.

وی با بیان این که جای پدران و مادران شهدا در مراسم تشییع شهدا خالی است، تصریح کرد: مادر و پدرم در چشم انتظاری از دنیا رفتند. مادرم در آخرین روز حیاتش از محمدحسین یاد می‌کرد و می‌گفت که عمر ما به پایان رسید، ولی خبری از او نشد. او با وجود چشم انتظاری، همیشه شاکر خداوند بودند. اکثر پدران و مادران شهدا از دنیا رفته‌اند. 

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها