یاران صادق/ سرلشکر ایزدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«ایستادگی و مقاومت» پیام امروز شهدا به ملت ایران/ پیروی از مکتب عاشورا رمز پیروزی ما در دفاع مقدس است

سرلشکر ایزدی گفت: شهدا پیروان مکتب امام حسین (ع) بودند که با ایستادگی و مقاومت خود در طول جنگ تحمیلی، دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو درآوردند.
کد خبر: ۳۵۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ - 27June 2019

پیروی از مکتب عاشورا رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس/ شهدا پیام ایستادگی و مقاومت را به ما مخابره کردندسردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با بیان اینکه سعادت امروز ملت ایران در گرو ادامه راه شهداست، اظهار داشت: پیشرفت‌هایی که امروز در حوزه‌های مختلف به دست آورده‌ایم، همه مرهون ادامه راه شهدا و پیروی از آنان بوده است.

وی با بیان اینکه شهدا به ما پیام ایستادگی و مقاومت را مخابره می‌کنند، گفت: امروز اگر دشمن جرأت تهاجم نظامی به جمهوری اسلامی را ندارد به خاطر روحیه حسینی ملت بزرگ ایران و پیروی از مکتب عاشوراست که شهدا آن را در دوران دفاع مقدس به منصه ظهور رساندند.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: شهدا بر اساس آموزه‌های حسینی و با دست خالی در برابر بلوک شرق و غرب ایستادگی کردند و پیروزی را به دست آوردند و این مهمترین پیام امروز شهدا به ملت ایران است که باید در برابر تحریم‌ها ایستادگی کنند و به دشمن اعتماد نداشته باشند.

معاون سابق ستاد کل نیروهای مسلح همچنین رمز و مهمترین عامل پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس را پیروی از مکتب عاشورا و آموزه‌های دینی عنوان کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها