در دیدار رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزیر فرهنگ لبنان مطرح شد

انجام تفاهمنامه همکاری فرهنگی ایران و لبنان

ابراهیمی‌ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی صبح روز دوشنبه 10 آبان با "ریمون عریجی" وزیر فرهنگ لبنان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۳۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴ - 02December 2014

انجام تفاهمنامه همکاری فرهنگی ایران و لبنان

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، "ابراهیمیترکمان" رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ۱۰ آبان ماه با "ریمون عریجی" وزیر فرهنگ لبنان دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش در این دیدار  محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی و سیدحسن صحت سرپرست رایزنی فرهنگی کشورمان نیز حضور داشتند، طرفین به بحث و تبادل نظر در خصوص شرایط منطقهای و به خصوص اوضاع فرهنگی کشور لبنان پرداخته و ضمن محکوم نمودن اقدامات تکفیریها این قبیل اعمال افراطی را تخریبگر فرهنگ و تمدنهای اصیل بشری اعلام کرده و این اقدامات شبهدینی را محکوم کردند.

ابراهیمی ضمن دعوت رسمی از وزیر فرهنگ کشور لبنان جهت انجام سفری دوستانه به ایران، حضور گروههای مختلف هنری دو کشور را در جهت تعمیق بیشتر روابط فرهنگی موثر دانست و بر برگزاری  هفتههای فیلم و برنامههای پیوسته فرهنگی در دو کشور تأکید کرد.

در این دیدار مقرر گردید برای افزایش تعاملات فیمابین، تفاهم نامه فرهنگی بین دو کشور تهیه و در سفر آینده وزیر فرهنگ لبنان به تهران به امضای طرفین برسد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار