معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا:

دشمنان می‌خواهند با ناامید کردن مردم زمین‌گیرمان کنند

«سردار رسول سنایی‌راد» گفت: یکی از اهداف دشمنان برای تحمیل ذلت به ملت ایران ناامید کردن آنان جهت تسلیم در برابر خواسته‌هایشان است.
کد خبر: ۳۵۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ - 09July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رسول سنایی راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (سه‌شنبه) در همایش «تبریز پیشگام گام دوم انقلاب اسلامی» اظهار داشت: اگر کارگزاران انقلابی باشند، مردم هم انقلابی خواهند شد؛ واقعیت این است که بخشی از کارگزاران ما انقلابی نیستند و انگیزه‌های انقلابی را از دست داده‌اند.

وی افزود: با جوانان می‌توان برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب میانبر زد، جوانان در مقاطع مختلف انقلاب از جمله دفاع مقدس قابلیت خودشان را نشان داده‌اند و در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ضرورت شناخت سناریوهای دشمن برای مقابله با ملت ایران گفت: دشمن با شَبح جنگ به دنبال کشاندن ایران به میز مذاکره است؛ ناامیدسازی مردم یکی دیگر از برنامه‌های مهم دشمن برای زمینگیر کردن ملت ایران است. 

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم برای تداوم نظام انقلابی است و یکی از ضرورت های تداوم انقلاب، اتخاذ مقاومت فعال در مواجهه با دشمن است‌ چراکه استکبار به دنبال شکستن مقاومت ملت ایران و مجبور کردن به سازش و ذلت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها