رییس اداره نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد تأکید کرد؛

ضرورت تهیه برنامه‌های خلاقانه برای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی» هفته دفاع مقدس را یکی از مقاطع تأثیرگذار در ترویج فرهنگ مقاومت ملت ایران دانست و گفت: تهیه برنامه‌های خلاقانه منطبق با ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی، هدفی است که جز با هم‌اندیشی و مشورت محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ - 11July 2019

ضرورت تهیه برنامه‌های خلاقانه برای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدسحجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی» رییس اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، هفته دفاع مقدس را یکی از مقاطع تأثیرگذار در ترویج فرهنگ مقاومت ملت ایران دانست و اظهار داشت: تهیه برنامه‌های خلاقانه منطبق با ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی، هدفی است که جز با هم‌اندیشی و مشورت محقق نمی‌شود.

وی افزود: در همین راستا با حضور نمایندگانی از حوزه علمیه خواهران، سازمان تبلیغات اسلامی، کانون مساجد و موسسه «امیر بیان»، جلسه هیأت اندیشه‌ورز سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام خسروی ادامه داد: برگزاری جلسه روحانیون ایثارگر با همکاری بسیج طلاب، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تهیه محتوای تبلیغاتی و نشر آن توسط شبکه وسیع روحانیون در مجالس مذهبی، مساجد، مراکز آموزشی و خوابگاه‌ها، بخشی از پیشنهادات ارایه شده در این جلسه بود.

وی تاکید کرد: اجرای برنامه پرده‌خوانی در پارک‌های بانوان توسط خواهران طلبه، استفاده از ظرفیت پژوهشی طلاب در مدارس علمیه و کانون‌های مساجد و برگزاری همایش تشکیلاتی در سطح استان، از دیگر برنامه‌های مورد تأکید اعضا بود.

رییس اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد خاطرنشان کرد: امید می‌رود با این جلسات هم‌اندیشی و در سایه ورود منسجم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس، به مرور بتوان تأثیر قابل توجهی را در گروه مخاطب خود ایجاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار