گروه‌های مقاومت فلسطین: اجازه نمی‌دهیم قواعد بازی تغییر کند

گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت یکی از نیرو‌های القسام تأکید کردند که اجازه نخواهند داد قواعد درگیری تغییر کرده و قواعد جدیدی جایگزین شود که به سود منافع رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۳۵۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ - 12July 2019

گروه‌های مقاومت فلسطین: اجازه نمی‌دهیم قواعد بازی تغییر کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه‌های مقاومت فلسطین بار دیگر به رژیم اشغالگر صهیونیستی هشدار دادند که صبر این گروه‌ها را آزمایش نکند.

این گروه‌ها با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که می‌تواند مانع زیر پا گذاشتن و نادیده گرفتن حق و حقوق ملت فلسطین توسط صهیونیست‌ها شوند.

پایگاه خبری «العهد» به نقل از گروه‌های مقاومت فلسطین گزارش داد که اجازه نخواهند داد قواعد درگیری تغییر کرده و قواعد جدیدی جایگزین شود که به سود منافع رژیم صهیونیستی است.

این گروه‌ها ترور «محمود القسام» از نیرو‌های گردان‌های «القسام» را یک جنایت صهیونیستی دانستند و این رژیم را مسئول ارتکاب این حماقت خواندند.

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین تصریح کردند که رژیم صهیونیستی هزینه این ترور را با خون و اجساد افسران خود پرداخت خواهد کرد.

وزارت بهداشت غزه پنجشنبه (روز گذشته) اعلام کرد که ابراهیم الادهم (28) ساله به شهادت رسیده است.

نظامیان اشغالگر صهیونیست، در همان روز در شرق شهرک «بیت حانون» در شمال نوار غزه، به سمت الادهم تیراندازی و وی را زخمی کردند.

گردان‌های القسام که شاخه نظامی جنبش «حماس» هستند، هم با انتشار بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسئول این جنایت عنوان کردند.

این گردان‌ها تأکید کردند که از کنار این جنایت، ساده نخواهند گذشت و رژیم صهیونیستی باید عواقب آن را بپذیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار