رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

نسل جوان پاسدار خون و آرمان‌های شهدا هستند

«سعید کشمیری» گفت: برگزاری کنگره ملی شهدای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌عنوان مرکز علمی، آموزشی و پرورش نیروی انسانی آینده کشور بار دیگر نشان داد که امروزه نسل جوان پاسدار خون شهدا و آرمان‌های شهداست.
کد خبر: ۳۵۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ - 14July 2019

نسل جوان امروز پاسدار خون و آرمان‌های شهدا هستند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سعید کشمیری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری پنجمین کنگره ملی شهدای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به استقبال و هماهنگی مطلوب نهادهای استانی در برگزاری آبرومند این کنگره اظهار داشت: برگزاری این کنگره ملی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌ عنوان مرکز علمی، آموزشی و پرورش نیروی انسانی آینده کشور بار دیگر نشان داد که امروزه نسل جوان پاسدار خون شهدا و آرمان‌های شهداست.

وی گفت: بخش بزرگی از کادر اجرایی این کنگره ملی دانشجویان و جوانانی هستند که معتقدند هرچه برای شهدا و ایثارگران کار کنیم در مقابل رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و خانواده‌های آنان ناچیز است و این موضوع از ویژگی‌های برجسته جوانان و آینده‌سازان این مرزوبوم است.

کشمیری با اشاره به تقدیر ویژه وزیر بهداشت از برگزارکنندگان پنجمین کنگره ملی شهدای وزارت بهداشت در استان بوشهر خاطرنشان کرد: همدلی، همراهی و همکاری نهادهای مختلف در استان بوشهر با دانشگاه علوم پزشکی در برگزاری این کنگره مثال‌زدنی بود و خدا را شاکریم که این همدلی موجب شد تا مراسمی در شأن شهدا شکل گیرد.

اعضای ستاد برگزاری پنجمین کنگره ملی شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در دفتر فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشستی صمیمی با ارائه گزارش از برگزاری این کنگره از حمایت‌های سردار «علی رزمجو» با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در برگزاری این کنگره تقدیر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار