جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور:

ایران، تنها کشور مستقل در دنیا است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: به جرات می توان گفت امروز تنها کشور مستقل در دنیا جمهوری اسلامی ایران است و هیچ وابستگی به خارج ندارد.
کد خبر: ۳۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱ - 03December 2014

ایران، تنها کشور مستقل در دنیا است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور، در جلسه شورای عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ پاسدار "خلیل الهی تبار" و کارکنان و نیروهای فعال اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان و هم چنین پرسنل باغ موزه دفاع مقدس این استان، اظهار داشت: امیدواریم با حضور سردار ظفری به عنوان مدیرکل جدید، شاهد تلاش های بیش از پیش این مجموعه ی ارزشی باشیم.

امیر"محمد حسن نامی" با تاکید بر اینکه امروز اصلی ترین تهدید دشمن برای ایران تهدید فرهنگی است خاطر نشان کرد: دشمن هر روشی را که توانسته بر علیه ایران و در جهت از بین بردن جمهوری اسلامی به کار گرفته و با طرح ریزی و ایجاد دسیسه های مختلف، سعی در سست کردن پایه های استوار انقلاب ملت ایران  داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 3 هزار شبکه ی ماهواره ای و سایت اینترنتی بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند افزود: به جرات می توان گفت امروز تنها کشور مستقل در دنیا جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور تصریح کرد: بدون شک هر آنچه که امروز داریم از برکت جایگاه ولایت فقیه است و از این جانب باید شکرگزار پروردگار متعال باشیم.

نامی هم چنین با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) گفت: مراسم روز اربعین در کربلا و پیاده روی شیعیان برای رسیدن به این مراسم بزرگترین همایش جهان است.

امیر" محمد حسن نامی" اضافه کرد: در بنیاد کارهای فرهنگی خوبی صورت گرفته است و طرح ریزی، حمایت، هدایت و نظارت به عنوان هدف های اصلی بنیاد شناخته می شود.

وی در پایان با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی تاثیرگذار است ادامه داد: خاکی که خون شهید بر آن ریخته شود مطهر و منزه است و باغ موزه دفاع مقدس همدان با داشتن شهید گمنام در دل خود از این امر مستثناء نخواهد بود.

در ادامه این جلسه، سرپرست سابق اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان  نیز تصریح کرد: اگر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان امروز درخشش خوبی را از خود نشان داده همه و همه با تلاش نیروهای فعال به دست آمده است.

سرهنگ پاسدار "خلیل الهی تبار" اضافه کرد: همدان توانسته در حوزه ی دفاع مقدس و بررسی مسائل مربوط به هشت سال حماسه ی ملت بزرگ ایران اسلامی خودنمایی کند.

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان نیز در این آیین با تقدیر از زحمات سرهنگ الهی تبار طی تصدی سرپرستی این مجموعه ی مهم فرهنگی گفت: کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان و هم چنین باغ موزه دفاع مقدس همدان باید خود را علم داران دفاع مقدس بدانند.

سردار"مهدی ظفری" در ادامه با اشاره به اینکه دفاع مقدس با فطرت و سرشت امت بزرگ ایران اسلامی قرین شده است یادآور شد: در ادامه ی راه این مجموعه ی ارزشی و فرهنگی باید از بزرگان و پیشکسوتان استفاده کرد.

لازم به ذکر است از دیگر برنامه های سفر یک روزه امیر"محمد حسن نامی" جانشین ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور دیدار و گفت و گو با فرماندهان نیروهای نظامی استان بود.

از مباحث مطرح شده در این جلسه می توان به مسائلی هم چون برگزاری جلسات ماهیانه با مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان، لزوم اهمیت بر تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مسائل فرهنگی و اهمیت آن در جامعه و همچنین اشاره به نامگذاری دارالمومنین برای همدان توسط رهبر انقلاب اشاره کرد.

گفتنی است دیدار با نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان از دیگر برنامه های جنبی این سفر به شمار می رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار