سردار رضایی:

تعهد ما به شهدا ولایت‌مداری و حفظ انقلاب است

فرمانده مرزبانی ناجا در مراسم دومین سالگرد شهید مدافع وطن سردار صادقی فرد، گفت: تعهد ما به شهدا ولایت مداری و حفظ انقلاب است.
کد خبر: ۳۵۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ - 18July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا امروز در مراسم دومین سالگرد شهید مدافع وطن سردار «غلامرضا صادقی فرد» اظهار داشت: تعهد ما به شهدا ولایت مداری و حفظ انقلاب است.

فرمانده مرزبانی ناجا از شهدا به عنوان پرچمداران آسمانی جهاد و مبارزه برای حفظ و بقای امنیت ایران اسلامی یاد و خاطرنشان كرد: این شهیدانی كه اكنون و در جوار رحمت بی‌منتهای الهی آرام گرفته‌اند بهترین الگو برای خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: شهدا خالصانه با روح بلند و معنوی خود با خدا معامله کردند و از تعلق مادی دنیا رهایی جستند و در بارگاه حضرت حق زنده هستند و ارتزاق می‌کنند.

سردار رضایی اضافه کرد: در زمان دفاع مقدس خانواده‌های این مرز و بوم اگر فرزندشان به درجه شهادت نمی‌رسید؛ خود را از کاروان انقلابیون عقب افتاده می‌دانست و نسبت به این موضوع با اعتقاد راسخ پایبند بودند و در هشت سال جنگ نابرابر پیروزی‌های بزرگی را به دست آوردند.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: در کلام الهی قرآن و در احادیث بسیاری، پیرامون درجه شهادت و شهیدان مطالب بسیار زیادی بیان شده است؛ که معروف‌ترین آن این است که شهدا زنده هستند و در نزد پروردگار خود روزی می‌خورند.

وی با تاکید بر علوی بودن این استان با تقدیم بیش از 10 هزار و 400 شهید دفاع از حرم و حریم و بیش از 45 شهید مدافع حرم؛ این توفیقات بزرگ اسلامی را به خانواده‌های معظم شهدای این استان و سایر مرزنشینان سلحشور خطه شمال کشور تبریک عرض کرد.

این مسئول از مرزبانان ناجا به عنوان نیروهای انقلابی و حرفه ای یاد کرد و گفت: مرزبانان با حفظ ایمان، انضباط، آگاهی و اقتدار در برابر تهدیدات دشمن ایستاده و راه هر تجاوز به مرزهای کشور را بسته است.

رضایی در ادامه بیان داشت: مرزبانان نیروی انتظامی همانند دوران دفاع مقدس به عنوان رزمندگان میدان مبارزه با دشمن شناخته می‌شوند و همانند دوران دفاع مقدس فرهنگ ذکر و باخدابودن، مانوس بودن با قرآن و احادیث، دائم الوضو بودن، اجرای هدفمند طرح‌ها و جهاد بی‌منت و در راه خدا را در مسیر زندگی خود می‌دانند و با باور این موضوع از مرزهای کشور در مقابل دشمنان دفاع می کنند.

وی از شهدا به عنوان سرمایه‌های جاویدان ایران اسلامی یاد کرد و گفت: شهدا با نثار خون‌های پاک خود نهال انقلاب را تناور کرده و دست بیگانگان را از این کشور کوتاه کرده اند.

این مسئول با بیان اینکه شهیدان با فراغ بال و آرامش خاطر به استقبال شهادت رفتند و شهد شیرین آن را نوشیدند، این سرافرازان را نماد پایمردی‌، ایثار و از خودگذشتگی خواند و اظهار داشت: شهدا بهترین الگو برای جامعه اسلامی ما به شمار می‌روند و باید همواره راه آنان را ادامه دهیم تا به سعادت و خوشبختی دست پیدا کنیم.

سردار رضایی تاکید کرد: نیروی انتظامی، سنگین‌ترین وظیفه را در بین نیروهای مسلح کشور بر عهده دارد و مرزبانان ناجا در بین این نیروها به طور اخص ستارگان درخشانی هستند در آسمان که با اهمیت ترین آسایش و امنیت را به مردم هدیه می‌کنند.

وی همچنین خانواده شهدا را مظهر صبر و تجلی شکیبایی و فضیلت دانست و افزود: امنیت و آرامش جامعه اسلامی مدیون خون شهداء و از خود گذشتگی خانواده‌های آنان است که بدون شک از میهمانان سفره اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان خواهند بود.

سردار رضایی، استقامت و جان‌فشانی شهدا را عامل ابر قدرت اعتقادی و نظامی بودن ایران دانست و تاکید کرد: ایمان به خدا رمز شهادت در راه اوست و شهیدان ما به حقیقت مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند.

سرهنگ ستاد «سیدتقی حسینی» فرمانده دریابانی استان مازندران نیز در این مراسم ضمن تاکید بر اینکه این امنیت مرهون تلاش مرزبانان و دریابانان است، بیان داشت: نمی‌گذاریم خون پاک این شهیدان در این راه بزرگ پایمال شود و ادامه دهنده راهشان هستیم.

حسینی، گفت: راه شهدا مسیری پر از سعادت و خوشبختی است، مهم ترین مطلب همین است كه این راه را حفظ كنیم و جوانان را تشویق كنیم تا رهرو باشند.

در پایان این مراسم فرمانده مرزبانی ناجا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهید صادقی فرد تجلیل و قدردانی کرد. سردار غلامرضا صادقی فرد در 28 تیر سال 96 طی عملیات تعقیب و گریز با سوداگران مرگ و موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار