امام جمعه موقت گچساران:

حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو مقاومت و ایستادگی است

حجت‌الاسلام «محمد سعید رشیدی‌کیا» با بیان اینکه آبادی اقتصادی ما در ایستادگی سفت و سخت است، گفت: جوانان فرصت و سرمایه‌های کشور هستند و حیف است که دیگران این سرمایه‌های ارزشمند را از دست‌مان بربایند که البته به حول و قوه الهی نخواهیم گذاشت.
کد خبر: ۳۵۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ - 19July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «محمد سعید رشیدی‌کیا» امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار داشت: پنجم مردادماه سالروز اولین نماز جمعه تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و درود خداوند بر روح مطهر حضرت آیت‌الله طالقانی باد که به همین مناسبت ائمه جمعه سراسر کشور این هفته را میهمان مقام عظمای ولایت بودند.

خطیب جمعه گچساران با بیان اینکه خدا را شاکریم که رهبری حکیم داریم و حکیم یعنی کسی که هر چیزی را در جایگاه خودش قرار می‌دهد، افزود: نماز جمعه به معنای زمینه‌سازی برای همدلی و تالیف قلوب است و حضرت حق به نماز جمعه در قلوب مومنین منزلتی بس بزرگ داده است.

رشیدی‌کیا با اشاره به اینکه خداوند برکت‌ها به نماز جمعه و جماعات بخشیده است و نباید این برکت‌ها را دست کم بگیریم، عنوان کرد: نماز جمعه جایگاهی برای ذکر خداوند و اعلام انزجار از کسانی است که ما را از راه حق جدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: روایت‌هایی از ائمه اطهار (ع) داریم که باید با جوانان به کرامت رفتار کنید و کرامت یک جوان تنها دست به سینه بودن و تعظیم نیست چرا که نیازهایی از جمله تحصیلات، اشتغال و ازدواج دارد و باید نیازهایش تا حد توان برآورده شود.

امام جمعه موقت گچساران بیان کرد: جوانان فرصت و سرمایه‌های کشور هستند و حیف است که دیگران این سرمایه‌های ارزشمند را از دست‌مان بربایند که البته به حول و قوه الهی نخواهیم گذاشت.

 رشیدی‌کیا در ادامه با بیان اینکه آبادی اقتصادی ما در ایستادگی سفت و سخت است، گفت: ترامپ گفته بود که با ملت ایران خصومت نداریم اما از فیفا درخواست کرده بود که ذره‌ای از پول‌های ایران که در فیفا موجود است را ندهند.

وی ادامه داد: هفته آینده روز بزرگداشت آیت‌الله کاشانی را داریم که در راه ملی شدن صنعت نفت با انگلیسی‌ها مبارزاتی داشتند و یاد و خاطره این مجاهد بزرگ را گرامی می‌داریم و از خداوند متعال برای خادمین این مرز و بوم سلامتی و سعادت آرزومندیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها