سردار سلیمانی:

راهیان‌نور می‌تواند در مقابل دشمن عامل بازدارنده باشد

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امروز باید به اردو‌های راهیان نور توجه و اهتمام بیشتری داشته باشیم؛ چراکه می‌تواند در مقابل دشمن عامل بازدارنده باشد.
کد خبر: ۳۵۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ - 21July 2019

راهیان‌نور می‌تواند در مقابل دشمن عامل بازدارنده باشدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «یعقوب سلیمانی» فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در نشست خبری کتاب امروز به مناسبت برگزاری اردو‌های راهیان نور شمال و شمال غرب کشور در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت و جایگاه اردو‌های راهیان نور در کلام مقام معظم رهبری بار‌ها مطرح شده است.

وی با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب درباره اردو‌های راهیان نور ادامه داد: مقام معظم رهبری ۹ بار در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند و این نشان دهنده اهمیت این اردو‌هاست.

سردار سلیمانی تصریح کرد دفاع مقدس ما یکی از قله‌های رفیع انقلاب اسلامی و تداوم نهضت امام حسین علیه السلام است؛ چرا که ویژگی‌هایی که در قیام امام حسین علیه السلام بود به نوعی در دفاع مقدس ما هم بروز و ظهور پیدا کرده است و هنوز هم دنیا از پنجره دفاع مقدس به ما نگاه می‌کند ریشه توانمندی‌های امروز در دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج یادآور شد: امروز باید به اردو‌های راهیان نور توجه و اهتمام بیشتری داشته باشیم؛ چراکه می‌تواند در مقابل دشمن عامل بازدارنده باشد.

وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی برای حضور در اردو‌های راهیان نور شمال و شمال غرب گفت: امیدواریم با تلاش و همت همه عزیزان و با توجه به تاثیرگذاری که راهیان نور دارد، بتوانیم به برنامه‌هایی که در این رابطه داریم جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها