هاشمی در جلسه شورای اسلامی شهر تهران:

دستگاه دیپلماسی با زبان منطق و نیرو‌های مسلح با زبان اقتدار از منافع ملی دفاع می‌کنند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستگاه دیپلماسی کشور با زبان منطق و استدلال و نیرو‌های مسلح با زبان اقتدار از منافع ملی جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ - 21July 2019

دستگاه دیپلماسی با زبان منطق و نیرو‌های مسلح با زبان اقتدار از منافع ملی دفاع می‌کنندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و پنجاه و ششمین جلسه این شورا با اشاره به فرارسیدن زمان انتخابات شورایاری‌ها اظهار داشت: برگزاری این انتخابات محلی در تهران که همزمان با حساسیت‌ها و هیجانات در خلیج فارس و حوزه سیاست خارجی است، نشان‌دهنده اوج ثبات و آرامش در جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: شورا‌های محل مطابق با اصل هفتم قانون اساسی، آخرین حلقه از زنجیره حاکمیت جمهوری اسلامی هستند که نخستین حلقه آن، نهاد رهبری نظام است و یکپارچگی، انسجام و هماهنگی این زنجیره، می‌تواند برای نظام کارآمدی، اقتدار و رضایت‌مندی مردم را به همراه بیاورد.

هاشمی با بیان اینکه نگاه ما به انتخابات شورایاری نباید نگاهی سیاسی و جناحی باشد، افزود: باید این انتخابات را فرصتی برای تبلور عمق مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی آن هم در اوج بدعهدی، تخریب و فشار‌های ظالمانه قدرت‌های جهانی بدانیم و نشان دهیم که مردم مهمترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شورا‌ها رکن مردم‌نهاد جمهوری اسلامی در کنار قوای سه‌گانه و نیرو‌های مسلح هستند، گفت: در شرایطی که دستگاه دیپلماسی کشور با زبان منطق و استدلال و نیرو‌های مسلح با زبان اقتدار از منافع ملی جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند، مدیریت شهری نیز تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم و تأمین رضایت شهروندان جمهوری اسلامی به‌کار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: نظام بین‌الملل به‌خوبی حقانیت، صلح‌طلبی و تنش‌زدایی جمهوری اسلامی را در کنار دفاع بدون تنازل از منافع ملی و حقوق اساسی ایران مشاهده می‌کند و عملکرد ایران را به عنوان دفاع طبیعی از منافع ملی در چارچوب قوانین بین‌الملی و پایبندی به تعهدات و معاهدات مشروع می‌پذیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها