امیر نصیرزاده تاکید کرد؛

لزوم آشنایی دانش‌آموزان با تاریخ دفاع مقدس

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به دلاورمردی‌های اسطوره‌های سال‌های دفاع مقدس گفت: ضروری است که جلساتی با حضور قهرمانان جنگ و پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای آشنایی دانش‌آموزان با تاریخ غرورآمیز دفاع مقدس در مدارس برگزار شود.
کد خبر: ۳۵۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ - 24July 2019

لزوم آشنایی دانش آموزان با تاریخ دفاع مقدسبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در اولین نشست هم‌اندیشی با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی مدارس، مربیان پرورشی و مدیران مهدکودک‌های کوی‌های سازمانی این نیرو در تهران با اشاره به ضرورت توجه ویژه به سبک زندگی اسلامی و تقویت قوام خانواده، از تشکیل کمیته مشترکی برای تنظیم و تدوین نظام ارزشیابی فرهنگی و مکتبی مدارس منازل سازمانی خبر داد.

وی گفت: دشمن در جنگ نرم کنونی، حجاب و عفاف، شعائر دینی و ارزش‌های اسلامی و بنیان خانواده‌ها را نشانه رفته است و از همه ابزار‌ها اعم از فضای مجازی و اسناد بین المللی استفاده می‌کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه تربیت صحیح فرزندان کارکنان نیروی هوایی به اندازه پرواز جنگنده‌ها در راستای امنیت کشور اهمیت دارد، گفت: نحوه تربیت فرزندان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که آنان آینده یک کشور را رقم خواهند زد. اگر به دنبال دستیابی به قله‌های رفیع هستیم، باید فرزندان خودمان را مطابق با شرع و آیین دین مبین اسلام و معیار‌های نظام جمهوری اسلامی پرورش دهیم.

امیر نصیرزاده با تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط معاونت فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی با مدارس، از آمادگی نیرویی هوایی ارتش برای در اختیار گذاشتن امکانات خود به منظور ارتقای سطح آموزش دینی، مکتبی و غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان در طول سال خبر داد و با اشاره به دلاورمردی‌های اسطوره‌های سال‌های دفاع مقدس، گفت: ضروری است، جلساتی با حضور قهرمانان جنگ و پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای آشنایی دانش آموزان با تاریخ غرورآمیز دفاع مقدس در مدارس برگزار شود.

در این مراسم که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و توجه به سبک زندگی اسلامی برگزار شد، سرهنگ محجوب، عضو هیات علمی دانشگاه هوایی شهید ستاری به بررسی علمی سند ۲۰۳۰ و اسناد مرتبط با آن ازجمله پیوست‌های آموزشی و تهدیدات و تعارض‌های آن با شرع مقدس اسلام و اسناد بالادستی ازجمله قانون اساسی پرداخت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار