توصیه خواهر شهید «ابراهیم هادی» در برنامه عصر جدید+ فیلم

خواهر شهید ابراهیم هادی به دعوت یکی از شرکت کنندگان برنامه عصر جدید در این برنامه حضور یافت.
کد خبر: ۳۵۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ - 27July 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، زهره هادی خواهر شهید ابراهیم هادی در آخرین قسمت از برنامه عصر جدید این هفته حضور یافت. حضور وی به دنبال صحبت یکی از شرکت کنندگان و تقدیر او از شهید ابراهیم هادی در این برنامه بود. او این شهید را اسطوره ساکنان منطقه 15 و الگویی برای اعضای گروهش معرفی کرد. 

خواهر شهید هادی در برنامه عصر جدید چه گفت؟

معرفی خواهر شهید ابراهیم هادی با استقبال و تشویق حاضران در برنامه همراه بود. زهره هادی نیز با اشاره به رفاقتی که بین شرکت کنندگان برنامه عصر جدید حاکم است گفت: دلم می‌خواهد امشب که یادی از شهدا شد بگویم که امیدوارم این جمع رفاقت‌شان را هم با شهدا داشته باشند. کسانی که برای کشور زحمت کشیدند و سالیان سال است تعدادی از آن‌ها برنگشتند. یکی از این عزیزان شهید ابراهیم هادی است که در کانال کمیل برای مقاومت و ایثار و از خود گذشتگی به شهادت رسید و تا به امروز ماند تا امروز استقلال و آزادی را داشته باشیم.

این اولین بار نبود که در برنامه عصر جدید نامی از شهدا به میان می‌آمد. پیش از این در قسمت‌های دیگر این برنامه تلویزیونی از شهدای مدافع حرم فاطمیون یاد شده بود.

شهید مفقودالاثر ابراهیم هادی فرمانده گردان کمیل بود که در 22 بهمن سال 61 به همراه 2 گردان کمیل و حنظله در جریان عملیات والفجر مقدماتی به محاصره درآمد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار