مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

چاپ پنج جلد کتاب از خاطرات مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس

سردار محمد علی‌پور گفت: بیش از 9 هزار خاطره از اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس توسط دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان جمع‌آوری شده که تاکنون پنج جلد کتاب از آنان به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۳۵۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ - 28July 2019

چاپ 5 جلد کتاب از خاطرات مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علی‌پور» مدیر‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در جلسه با مدیران حوزه‌های علمیه اهواز که امروز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از نکاتی که ما آن را دنبال می‌کنیم جمع آوری خاطرات اقشار و اصناف مختلف مردمی است.

وی افزود: بیش از ۹ هزار خاطره توسط دانشجویان درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌های مختلف استان جمع آوری شده که تاکنون از این خاطرات، پنج  جلد کتاب نفیس را به چاپ رساندیم و طی فراخوانی از همه نویسندگان علاقه‌مند به حوزه دفاع مقدس خوزستان نیز خواسته‌ایم که در بحث چاپ این آثار با ما همکاری لازم را داشته باشند.

علی‌پور ادامه داد: از حوزه‌های علمیه فعال خوزستان و طلبه‌های جوان و انقلابی نیز می‌خواهیم که ما را در تدوین و انتشار این خاطرات کمک کنند و خروجی کار را به نام خودشان به چاپ رسانده و منتشر کنیم.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: یکی دیگر از حسنات این خاطرات این است که راستی آزمایی می‌شوند، چون به دانشجویان تاکید شده که خاطرات دریافتی نباید از اینترنت و یا منابع منتشر شده اخذ شده باشد.

به گزارش دفاع‌پرس، نهضت تاریخ شفاهی و خاطره گویی اقشار مختلف مردم با عنوان «طرح گنجینه» مدت‌هاست که در استان خوزستان آغاز به کار کرده و تاکنون نیز پنج جلد کتاب از این خاطرات به دست چاپ سپرده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها