امام جمعه بجنورد:

مردم ایران با ترفندهای مکارانه آمریکا آشنا شده‌اند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی گفت: آمریکا ترفندهای زیادی را برای کنار زدن ایران امتحان کرده و امروز تقاضای صحبت و دوستی را دارد ولی بدانند مردم ایران با ترفندهای مکارانه آنها آشناست و دیگر گول سخنان این دشمن روباه صفت را نمی خورد.
کد خبر: ۳۵۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ - 02August 2019

مردم ایران با ترفندهای مکارانه آمریکا آشنا شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» امام جمعه بجنورد در خطبه این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: ازدواج این دو بزرگوار باید الگو و سرمشق زندگی جوانان باشد.

وی با بیان اینکه نباید در ازدواج مهریه‌های سنگین در نظر گرفته شود، گفت: عده ای میزان مهریه را به مسابقه گذاشته اند و این کار نه تنها خیری ندارد بلکه شر است.

یعقوبی در خصوص فرزندپروری نیز بیان کرد: متاسفانه فرهنگ غربی، فرزندآوری کمتر را تبلیغ می کند و این فرهنگ نباید الگوی ما مسلمانان باشد بلکه الگوی ما اهل بیت (ع) است.

امام جمعه شهرستان بجنورد در ادامه به سالروز شهادت زائران خدا در عربستان اشاره کرد و گفت: امروز دست آمریکا به خون مظلومان یمن و جای دیگر آغشته شده است و هر جا مسلمانان به جان هم افتاده اند پول های سعودی به چشم می خورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: آمریکا برای رسیدن به اهداف خود هر روز حیله ای جدید به کار می گیرد و هدف آمریکا کوتاه کردن دست ایران از منطقه است و اینکه جمهوری اسلامی کاری با اقدامات خبیثانه آنان نداشته باشد.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: دشمنان بدانند ایران با این ها کنار نمی آید و اجازه ظلم و دست درازی به سایر کشورها را نمی دهد.

وی با اشاره به تقاضای صحبت با ایران از سوی وزیر امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا ترفندهای زیادی برای کنار زدن ایران امتحان کرده است و امروز تقاضای صحبت و دوستی را دارد ولی بدانند مردم ایران با ترفندهای مکارانه آن ها آشنا شده است و دیگر گول سخنان این دشمن روباه صفت را نمی خورند.

یعقوبی در پایان به رواج بی تقوایی در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری به جوانان تاکید کردند که گرفتار بی تقوایی در فضای مجای نشوند اما متاسفانه بی‌تقوایی در برخی از صفحات مجازی غوغا می کند که حتما باید نظارت جدی صورت گیرد.

وی ادامه داد: فضای مجازی، شمشیر دو لبه است و بهتر است از این فضا جهت ترویج اندیشه دینی و پاسخ به شبهات استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار