مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مشارکت حداکثری مردم باید در برنامه‌های هفته دفاع مقدس لحاظ شود

سردار علی‌پور گفت: مشارکت حداکثری مردم باید در برنامه‌های هفته دفاع مقدس لحاظ شود، چراکه ما معتقدیم که صاحب و مخاطب همه برنامه‌های ارزشی و ملی مردم هستند.
کد خبر: ۳۵۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ - 02August 2019

مالک و مخاطب اصلی برنامه های ارزشی و ملی از جمله هفته دفاع مقدس، مردم هستند

 به گزارش خبرنگار ‌دفاع پرس از اهواز، اولین نشست ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس امروز در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این تشست، سردار«محمد علی پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان باگرامیداشت مناسبات ملی و ارزشی بخصوص سی و نهمین هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر تمامی استانهای دیگر در حوزه های مختلف بهترین برنامه‌ها را اجرا می‌کنند، استان خوزستان باید میزبان بیشترین و بهترین برنامه‌ها در حوزه دفاع مقدس باشد.

وی افزود: امسال باید برنامه های هفته دفاع مقدس حول محور چند ارزش بنا نهاده شود از جمله تاکید بر بیانات امام خامنه‌ای در گام دوم انقلاب و دیگر موضوع، مداخله و مشارکت های اقشار مختلف مردم در این برنامه هاست، چرا که ما معتقد بوده و هستیم که صاحب و مخاطب همه برنامه های ارزشی و ملی همین مردم هستند.

سردار علی پور ادامه داد: استفاده از زبان هنر و رسانه و پرداختن به حادثه تروریستی 31 شهریور سال گذشته و البته تکریم شهدای آن حادثه نیز از مهمترین شاخصه های برنامه های امسال است که باید کمیته های مختلف این موارد را در طراحی برنامه های مد نظر خود بگنجانند.

در پایان این نشست، مسوولین و اعضا کمیته های هفتگانه مشخص و شرح و وظایف آنها نیز ابلاغ و مقرر شد تا در جلسه بعدی هفته دفاع مقدس که در استانداری خوزستان و با حضور شخص استاندار برگزار می‌شود مسوولین کمیته ها پیشنهادات و برنامه‌های اجرایی خود را اعلام کنند تا نسبت به چگونگی اجرای آنها برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار