موج دوم «کتاب‌قهرمان» با «آب هرگز نمی‌میرد» کلید می‌خورد

دومین دوره از پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» در باغ کتاب آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۵۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ - 03August 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم افتتاحیه دومین دوره از پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» و رونمایی از تیزر سینمایی این اثر دوشنبه 14 مرداد، ساعت 17 در باغ کتاب برگزار می‌شود.

این پویش به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با هدف شناساندن قهرمانان ایران عزیز به جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود و دوره اول آن به کتاب «سرباز کوچک امام»، خاطرات مهدی طحانیان اختصاص یافت. دوره دوم این مسابقه کتاب‌خوانی این بار با اثری خواندنی از حمید حسام، نویسنده چیره‌دست دفاع مقدس به سراغ مخاطبان خود می‌رود.

کتاب محوری این دوره از پویش، خاطرات رزمندۀ سرافراز و جانباز گران‌قدر جنگ تحمیلی، میرزامحمد سلگی، فرمانده گردان اباالفضل لشکر 32 انصارالحسین است که با عنوان «آب هرگز نمی‌میرد» با تلاش مشترک نشر صریر و انتشارات 27 بعثت منتشر شده است.

موج دوم «کتاب‌قهرمان» با «آب هرگز نمی‌میرد»

در این مراسم تیزر سینمایی این کتاب نیز رونمایی خواهد شد. این تیزر سینمایی به کارگردانی حسین دارابی و بازی امیرحسین صدیق ساخته شده است. تولیدکننده این اثر سازمان بسیج صداوسیما و مجری طرح آن نیز باشگاه فیلم سوره حوزه هنری است.

دومین دوره از پویش «کتاب‌قهرمان» با جوایز ارزنده و میلیونی، از مرداد سال جاری آغاز و تا پایان مهر 1398 ادامه خواهد داشت.

این مراسم روز دوشنبه 14 مرداد، در باغ کتاب تهران واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود و میزبان علاقه‌مندان به حوزۀ فرهنگ و ادب خواهد بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها