با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش انجام شد؛

معرفی برترین‌های جشنواره سرود «آوای دریا» در سیرجان

برترین‌های جشنواره سرود فرزندان کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش معرفی شدند.
کد خبر: ۳۵۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵ - 09August 2019

معرفی برترین‌های جشنواره سرود «آوای دریا» در سیرجانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، پس از دو روز برگزاری مسابقات سرود فرزندان کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان، این جشنواره پایان یافت و گروه‌های برتر اعلام شدند.

امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش، در مراسم اختتامیه این جشنواره اظهارداشت: سرود «آوای دریا» بخشی از برنامه‌های فرهنگی قرآنی با هدف ارتقاء روحیه معنوی و ارزش‌های دینی است.

وی افزود: محتوای برنامه نیز با موضوع شهادت و شهداء، قهرمان و رزمنده و همچنین ارزش‌های اسلامی و شجاعت در برابر دشمنان است تا این روحیه در میان کارکنان و خانواده‌ها و مجموعه نیروی دریایی حفظ شود.

امیر دریادار کاویانی برنامه‌های فرهنگی را در مسیر بصیرت و دشمن‌شناسی، انسجام ، اتحاد و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی بر اساس برنامه‌های ابلاغی سلسله مراتب طراحی و اجرا می‌شود و مورد استقبال خانواده بزرگ نیروی دریایی قرار گرفته است.

بنابر این گزارش، در بخش پسران در مقطع ابتدایی، گروه سرود یاوران ولایت از ستاد نیروی دریایی ارتش، در مقطع متوسطه اول گروه سرود راهیان علم از منطقه یکم امامت بندرعباس و در مقطع متوسطه دوم گروه سرود عاشقان ولایت از پایگاه دریایی بوشهر به عنوان گروه‌های حائز رتبه برتر انتخاب و از آنان تجلیل شد.

در بخش دختران نیز در مقطع ابتدایی گروه سرود دختران ایران از فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا در سیرجان، در مقطع متوسطه اول گروه سرود دختران آفتاب از ستاد نیروی دریایی ارتش و در مقطع متوسطه دوم گروه سرود دختران باران از مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت حائز رتبه برتر شدند.

همچنین از از خانم مهتاب پرشاد به عنوان آهنگساز و شاعر برتر و از دانش‌آموزان محمد شنیدی، محمد قلندری، محمدمهدی بیات و امیرحسین حامدی هم به‌عنوان تک‌خوان‌های برتر در این جشنواره تجلیل شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار