سردار فتحی‌زاده خبر داد؛

استفاده از خودرو و سلاح ایرانی در مسابقات گشت جاده‌ای

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در مسابقات بین‌المللی نظامی از خودروی ملی و سلا‌ح‌های داخلی استفاده شده است.
کد خبر: ۳۵۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ - 10August 2019

استفاده از خودرو و سلاح ایرانی در مسابقات گشت جاده‌ایبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محسن فتحی‌زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا صبح امروز در حاشیه مسابقات گشت جاده‌ای با بیان اینکه امسال ناجا برای اولین بار میزبان چهارمین دوره این مسابقات است، اظهار داشت: شش کشور در این مسابقات حضور دارند که چهار کشور به عنوان شرکت‌کننده و دو کشور به عنوان ناظر هستند.

وی ادامه داد: این مسابقان از امروز شروع شده است و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه در این مسابقات سعی شده از ظرفیت ملی و فرهنگی استفاده شود، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، در این مسابقات از خودروی ملی و سلا‌ح‌های داخلی استفاده شده است.

سردار فتحی زاده عنوان کرد: پلیس همواره در حال مأموریت است و حضور پلیس در این مسابقات زمینه را برای ارتقای مهارتی و آمادگی جسمانی پلیس فراهم می‌کند.

وی افزود: نیروهای پلیس برای رقابت با شرکت کنندگان در مسابقات در سه رشته به کشور روسیه و ارمنستان اعزام شدند.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه پلیس ایران در حال طراحی مسابقاتی برای پلیس‌های جهان است، بیان کرد: آیتم‌های مسابقات طراحی شده و در بین پلیس‌های ایران در حال انجام است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار