سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران:

مقابله با قاچاق نیازمند حرکت جهادی است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز مقابله با قاچاق نیازمند حرکت جهادی است و چنین موضوعی زمان و مکان نمی‌شناسد.
کد خبر: ۳۵۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ - 10August 2019

امروز مقابله با قاچاق به عنوان ویترین نیازمند حرکت جهادی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از پلیس امنیت اقتصادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه می‌توان به میزان ۹۰ درصد از قاچاق جلوگیری کرد، اظهار داشت: با همکاری، هدف‌گذاری دقیق، و ایجاد سازو‌کار‌های جدید می‌توان قاچاق را کاهش داد.

وی تعداد افراد فاسد و قاچاقچی در دستگاه‌ها را اندک برشمرد و گفت: خلأهای قانونی، غفلت‌ها و نبودِ تجهیزات عوامل شکل‌گیری پدیده قاچاق و باند‌های قاچاق هستند.

جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد: اگر در ۵۰ تا ۶۰ ایست و بازرسی اصلی پلیس، تجهیزات کنترلی مستقر شود، قاچاق کاهش خواهد یافت؛ اما امروز در گمرکات ما متأسفانه تنها ۱۵ دستگاه ایکس‌ری وجود دارد که این موجب کاهش نظارت‌هاست.

سردار سلیمانی ادامه داد: امروز مقابله با قاچاق به عنوان ویترین همه ما نیازمند حرکت جهادی است و چنین موضوعی زمان و مکان نمی‌شناسد.

وی گفت: در چهار ماه گذشته ارزش ریالی کشفیات پلیس امنیت اقتصادی ۱۵۸ درصد افزایش داشته است. بنا به تدابیر فرماندهی، به دنبال پرونده‌های اساسی هستیم و در پرونده‌های بالای ۵۰۰ میلیون، ۸۳ درصد افزایش داشته‌ایم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس آماده مقابله با کسانی است که فرار مالیاتی دارند، خاطرنشان کرد: در چهار ماه گذشته در زمینه شناسایی و اقدامات مقابله‌ای در حوزه فرار مالیاتی، ۱۸۸ درصد افزایش داشتیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها