میلاد عرفان‌پور:

موسیقی انقلاب اسلامی با حکمت، وحدانیت و معنویت پیوند دارد

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری، حکمت، وحدانیت و معنویت را ویژگی موسیقی انقلاب اسلامی دانست و گفت: موسیقی انقلاب اسلامی و آنچه در حوزه هنری به دنبال آن هستیم با حکمت، وحدانیت و معنویت پیوند دارد.
کد خبر: ۳۵۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ - 14August 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین افتتاحیه نهمین جشنواره بین‌المللی «دف؛ نوای رحمت» با حضور «میلاد عرفان‌پور» مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری، «بیژن کامکار» دبیر جشنواره، «فریدون شهبازیان» داور و «محمد زرویی‌نصرآبادی» مدیر موسسه سپهر سوره هنر، صبح امروز (چهارشنبه) در شهر سنندج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم گروه‌های «سماع» از تبریز به سرپرستی «یونس تارپود» و «ماهور» از سنندج به سرپرستی «پیمان صفوتی» به اجرا پرداختند.

مرادی: ترویح موسیقی عرفانی هدف جشنواره است

«امین مرادی» دبیر اجرایی این جشنواره اظهار داشت: برگزاری مراسم آوای دوست در پارک استقلال سنندج در روز گذشته یک اتفاق مبارک بود. دیروز زیر باران شاهد هنرنمایی دف‌نوازان بودیم که جشنواره را با رحمت الهی مواجه کرد. هنرمندان پیوسته به اجرای خود زیر باران ادامه دادند تا بتوانند پیام صلح و دوستی را به جهان برسانند.

وی در ادامه افزود: ترویح موسیقی عرفانی، کشف، حمایت و پرورش استعداد‌ها از اهداف این جشنواره است. خداوند را شاکرم که نهمین دوره از جشنواره را برگزار کرده‌ایم و امیدوارم در ادامه نیز ثابت قدم بمانیم.

عرفان‌پور: وحدانیت و معنویت ویژگی موسیقی انقلاب اسلامی است

در ادامه «میلاد عرفان‌پور» مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری با تشکر از عوامل و برگزارکنندگان این جشنواره اظهار داشت: موسیقی انقلاب اسلامی و آنچه در حوزه هنری به دنبال آن هستیم با حکمت، وحدانیت و معنویت پیوند دارد و جشنواره بین‌المللی «دف؛ نوای رحمت» نیز دنبال کننده این هدف است.

در این جشنواره با حضور بیژن کامکار، فریدون شهبازیان، عماد توحیدی، امین مرادی، محمد زرویی نصرآباد، میلاد عرفان پور، سید بها الدین حسینی، منصور مرادی روی سن از اعضای هیات انتخاب نهمین جشنواره بین‌المللی «دف؛ نوای رحمت» تقدیر شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار