یگان تک‎تیرانداز یمن جان 30 مزدور سعودی را گرفت

یگان تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله طی ساعات اخیر بیش از 30 مزدور ائتلاف سعودی را در جازان و عسیر واقع در جنوب عربستان از پای درآورده است.
کد خبر: ۳۵۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ - 14August 2019

یگان تک‎تیرانداز یمن جان 30 مزدور سعودی را گرفتبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله طی ساعات گذشته بیش از 30 نفر از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی را در جازان و عسیر (جنوب عربستان) هدف قرار داده‌اند.

یک منبع نظامی یمن گفت که 22 نفر از عناصر مزدور در منطقه «جبل قیس» در جازان و هشت نفر هم در منطقه «علب» در عسیر کشته شدند.

از سوی دیگر، پایگاه اطلاع رسانی نظامی یمن (الاعلام الحربی) گفت که نیروهای یمنی روز چهارشنبه موفق شدند بر چند پایگاه‌ ائتلاف سعودی در محور «الظهره» در شهرستان «خب و الشعف» استان الجوف واقع در شمال یمن مسلط شوند.

یگان توپخانه‎ای ارتش یمن و انصارالله نیز دیشب محل تجمع عناصر مزدور وابسته به ائتلاف متجاوز را در دو استان حجه و جازان هدف قرار داد که به دنبال آن، شماری از شبه‎نظامیان کشته شدند.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله هم در ادامه حملات موشکی خود به مواضع ائتلاف سعودی، دیروز (سه‌شنبه) یک فروند موشک بالستیک «زلزال-1» را به سمت محل تجمع شبه نظامیان در نجران شلیک کرد.

یمن از سال 2015 تاکنون آماج حملات عربستان و ائتلاف متجاوز آن قرار دارد و طی پنج سال اخیر، هزاران یمنی جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار