سردار دهقان:

اتاق فکر دشمن به دنبال تضعیف روحیه انقلابی مردم ایران است

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح گفت: جبهه دشمن را نباید فقط در زمینه‌های نظامی تصور کرد بلکه اتاق فکر دشمن در تلاش است تا روحیه انقلابی مردم ایران را تضعیف کند.
کد خبر: ۳۵۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ - 14August 2019

اتاق فکر دشمن در تلاش است تا روحیه انقلابی مردم ایران را تضعیف کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «حسین  دهقان» مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح امروز در یادواره شهدای قیام خونین ۲۳ مرداد و سرداران و ۵۷۰ شهید شهرستان تنکابن که در مصلی شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به آموزه‌های دینی و پیروی از فرامین ائمه اظهار داشت: مجاهدت و انقلابی بودن در راه خدا، مصداق بارز ترجمان آیات الهی است.

وی با اشاره به خدامحوری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس افزود: مردم ایران چه در دوره دفاع مقدس و چه پس از آن با باورمندی به خدای متعال، رضایتمندانه تمامی اتفاقات را پشت‌سر گذاشتند.

سردار دهقان با تاکید بر شناختن جبهه‌های دشمن در تمامی زمینه‌ها اظهار داشت: جبهه دشمن را نباید فقط در زمینه‌های نظامی تصور کرد بلکه اتاق فکر دشمن در تلاش است تا روحیه انقلابی مردم ایران را تضعیف کند.

وزیر سابق دفاع ایران با بیان اینکه هدف دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اما مردم ایران با پیروی از خط مشی شهدا و مقام معظم رهبری در هر مقطعی دشمنان خود را شناخته و پیشتازانه در مقابل توطئه‌های آنان ایستاده است.

وی متذکر شد: اگر ملت ما ملتی معتقد و بصیر و متدین نبوده و رفتار آنان ریشه در عمق اعتقادات دینی نداشت و رهبری الهی دینی بر این کشور حاکم نبود، این اقدامات منجر به فروپاشی سیاسی این انقلاب می‌شد.

سردار دهقان با اشاره به قیامهای کشورهای مسلمان از جمله یمن، تصریح کرد: با ایستادگی کشورهای مسلمان در مقابل استکبار جهانی هیمنه پوشالی آمریکا که خود را قدرت برتر جهان می‌داند، شکسته شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری ولایت فقیه، تبلور عینی مردم جامعه ما در مسیر اعتقادات دینی و به ثمر رسیدن خون شهدا است، خاطرنشان کرد: اگر می‌گوییم که ما مدیون خون شهدا هستیم به این معناست که آنان ارزشی را خلق کرده‌اند که در حیات مادی و معنوی ما موثر خواهد بود.

سردار دهقان با اشاره به مشکلات معیشتی و بیکاری در کشور گفت: اما این موضوعات نباید سبب شود که بگوییم کشور به بن‌بست رسیده است.

وی با بیان اینکه هیچ جامعه‌ای در جهان پیدا نمی‌شود که هنجارشکنی را تنبیه نکند، افزود: اگر دخترکی با تحریک برخی کشف حجاب کند و رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی معاند از آن قهرمان بسازند، نباید انتظار تنبیه نداشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه برخی می‌گویند ما وظیفه نداریم کسی را به زور به بهشت بفرستیم، ادامه داد: ما وظیفه هم  نداریم فضایی در کشور درست کنیم که مردم را به جهنم بفرستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها