مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

آزادگان صدای مظلومیت مردم را به جهان رساندند

«سید حسین نازاریان» گفت: آزادگان هم صدای مظلومیت مردم را به جهان رساندند و هم با صبر و استقامت خود نشان دادند که دشمنان نمی‌توانند به خاک ایران تجاوز کنند‌.
کد خبر: ۳۵۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ - 15August 2019

آزادگان صدای مظلومیت مردم را به جهان رساندند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «سیدحسین نازاریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای خرم‌آباد که به‌ مناسبت سالروز ورود آزادگان به مهین اسلامی و با حضور آزادگان  لرستانی هشت سال دفاع مقدس و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان است که در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای به این مناسبت داریم.

وی با اشاره به صبر و استقامت آزادگان و جایگاه آن‌ها در جامعه افزود: سخن گفتن در مورد رنج‌ها، تحمل سختی‌ها و کمبودهای دوران اسارت آزادگان در اردوگاه‌های رِژیم بعثی کار آسانی نیست و فقط این عزیزان که خودشان از نزدیک سختی‌های آن روزها و سال‌ها را لمس کرده‌اند به خوبی می‌توانند حس و حال آن دوران را  به مخاطب منتقل کنند.

نازاریان گفت: اصحاب رسانه می‌توانند با تهیه خبر، گزارش و مصاحبه گرفتن از آزادگان وقایع و خاطرات آن دوران را ثبت، ضبط و منتقل کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: آزادگان هم صدای مظلومیت مردم را به جهان رساندند و هم با صبر و استقامت خود نشان دادند که دشمنان نمی‌توانند به خاک ایران تجاوز کنند‌.

وی در بخشی از سخنانش به مشکلات جامعه ایثارگری اشاره کرد و گفت: بسیاری از فرزندان ایثارگران و آزادگان با داشتن تحصیلات عالیه با مشکل بیکاری روبرو هستند.

نازاریان با بیان اینکه برخی از قوانین مرتبط با ایثارگران نواقصی دارند، متذکر شد: باید تلاش کنیم تا جایی که می‌توانیم موانع را از سر راه ایثارگران بر داریم و هر کاری از دستمان برمی‌آید برای آنها انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار