در واکنش به تهدیدات اخیر علیه غزه؛

حماس خطاب به «گانتز»: جنگ ۵۱ روزه را فراموش کرده‌ای؟

سخنگوی حماس در واکنش به تهدیدات اخیر «بنی گانتز» علیه نوار غزه گفت: گانتز باید به یاد بیاورد زمانی که رئیس ستاد مشترک ارتش بود، مقاومت چگونه در جنگ ۵۱ روزه علیه اشغالگران پیروز شد.
کد خبر: ۳۵۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ - 16August 2019

حماس خطاب به «گانتز»: جنگ ۵۱ روزه را فراموش کرده‌ای؟به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی حماس به تهدیدات اخیر «بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی سفید رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، «حازم قاسم» سخنگوی حماس اظهار داشت که گانتز باید به یاد بیاورد زمانی که رئیس ستاد مشترک ارتش بود، مقاومت چگونه در جریان جنگ ۵۱ روزه در تابستان ۲۰۱۴ قاطعانه به تجاوزات این رژیم پاسخ گفت.

قاسم افزود که مقاومت در جنگ ۵۱ روزه در پاسخ به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی تحت فرماندهی گانتز، صدها موشک به سمت مناطق صهیونیستی شلیک کرد و تل آویو، قدس و حیفا را به لرزه درآورد و بخش‌های حیاتی این رژیم را از کار انداخت و کاری کرد که میلیون‌ها صهیونیست به پناهگاه‌ها فرار کنند و قسام بدترین روزهای اسرائیلی‌ها را رقم زد و توانست تعدادی از سربازان اسرائیلی را هم اسیر کند.

وی تاکید کرد که مقاومت در آینده پاسخی به مراتب سخت‌تر و تندتر به جنایات رژیم صهیونیستی خواهد داشت و برای دفاع از ملت فلسطین قدرت خود را بیش از پیش افزایش داده است.

حازم قاسم همچنین افزود که آتش‌بس طولانی مدتی که گانتز به دنبال آن است، تا زمانی که سرزمین فلسطین تحت اشغال است، به مقدسات فلسطینیان بی‌حرمتی می‌شود و محاصره غزه ادامه دارد، محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار