امام جمعه خاش:

ولایتمداری و ولایت‌پذیری اساسی‌ترین پیام از عید غدیر است

حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» گفت: ولایتمداری و ولایت‌پذیری و پذیرفتن حق، اساسی‌ترین پیام و درس از عید غدیر است.
کد خبر: ۳۵۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ - 16August 2019

ولایتمداری و ولایت پذیری اساسی‌ترین پیام از عید غدیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامی داشت اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: عید غدیر برای تمام مسلمانان جهان قابل احترام و ارزش بوده و همگان آن را پذیرفته‌اند.

وی افزود: پیام غدیر برای امت اسلامی کنار گذاشتن اختلافات و تقویت وحدت و همگرایی و انسجام در جامعه است.

امام جمعه خاش ادامه داد: مسلمانان حول محور غدیر به اتحاد و هم فکری و انسجام می‌اندیشند و صف خود را از صف دشمنان جدا می‌کنند.

حجت الاسلام دهقان اظهار داشت: ایثارگران و آزادگان سرافراز از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند که از هر جهت باید مورد تکریم قرار بگیرند زیرا جایگاه آنان با کرامت و دارای شرافت و عزت است.

وی با گرامی داشت مناسبت‌های هفته از نقش خبرگان رهبری برای سامان دادن به امورات کشور قدردانی کرد.

مولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه اهل سنت خاش اظهار داشت: حج مقبول و پذیرفته شدن توبه حجاج را بارگاه خدای متعال مطالبه می‌کنیم.

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: با توجه به اینکه مناسک حج به پایان رسیده و حاجیان و زائران حرمین شریفین از امروز تا روزهای آتی به تدریج به کشور می‌آیند، لذا حج مقبول و پذیرفته شدن توبه و پاکی حجاج گرامی را از بارگاه الله متعال مطالبه می‌کنیم و امیدواریم فرصتی به دست بیاید که همه ما بارها به حرمین شریفین مشرف شده و مورد لطف و رحمت خدای منان قرار بگیریم.

مولوی محمدعلی شهنوازی بیان کرد: گردهمایی بزرگ حج عظمت و ابهت امت اسلام را نشان داد و یقینا دلهای مسلمانان را به هم نزدیک‌تر ساخته است.

وی اهمیت توجه به مشکلات معیشتی و اشتغالزایی و مسکن و ازدواج جوانان را یادآوری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار