سی و چهارمین آئین گرامیداشت سردار شهید «فتح‌الله ساکی‌زاده» در اندیمشک برگزار شد

سی و چهارمین آئین گرامیداشت سردار شهید «فتح‌الله ساکی‌زاده» به میزبانی گلزار شهدای اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰ - 16August 2019

برگزاری سی و چهارمین آئین گرامیداشت سردار شهید«فتح‌الله ساکی‌زاده» در اندیمشک

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سی و چهارمین آئین گرامیداشت سردار شهید«فتح‌الله ساکی‌زاده» به میزبانی گلزار شهدای  اندیمشک برگزار شد.

در این آئین باشکوه و معنوی که به مناسبت سی و چهارمین سالروز شهادت این شهید جاویدالاثر برگزار شد، مردم اندیمشک با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با فرزند شهید خود تجدید بیعتی مجدد کردند.

مردم شهرهای دزفول، درود، اهواز، خرم‌آباد، شوش و دیگر شهروندان استان‌های لرستان و خوزستان و دیگر شهرها و استان‌های ایران اسلامی نیز با حضور در این مراسم باشکوه و معنوی یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش دفاع پرس، شهید والامقام «فتح‌الله ساکی‌زاده» در خرداد 1342 و همزمان با قیام خونین آن روزها و در یک خانواده مؤمن و انقلابی دیده به جهان گشود و پس از آن حرکت در مسیر انقلاب و اسلام را آغاز کرد.

وی پس از عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان جانشین واحد بسیج شهرستان دورود انتخاب و پس از آن نیز به عنوان فرمانده واحد بسیج شهرستان دورود منصوب شد.

پس از آن شهید ساکی‌زاده به عنوان مسئول سازماندهی و عملیات بسیج، مسئول آموزش نظامی بسیج دورود، مسئول عقیدتی سیاسی بسیج دورود، فرمانده گردان ویژه محرم تیپ 72 رزمی به خدمت‌رسانی به رزمندگان اسلام و شهروندان مؤمن استان‌های لرستان و خوزستان و ایران اسلامی پرداخت و نام خود را در تاریخ جاودانه ساخت.

این فرزند روح‌الله سرانجام در مرداد 1364 و در عملیات عاشورا 2 و هنگامی که لباس سبز خود را بر تن داشت و پس از یک نبرد ماندگار با دشمنان جبهه ولایت آسمانی شد تا پیکر پاک و مطهر وی پس از 34 سال هنوز به وطن بازنگردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار