مسئول امور عقیدتی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

بحث در مورد امام هادی (ع) یک دوره کامل امام‌شناسی در سطح دین است

مسئول امور عقیدتی و روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در مورد امام هادی (ع) ریشه‌ای‌ترین بحث به زیارت جامعه کبیره برمی‌گردد که یک دوره کامل امام‌شناسی در سطح دین است.
کد خبر: ۳۵۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ - 17August 2019

حجت‌الاسلام «سیدمحمدتقی حسینی» مسئول امور عقیدتی و روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در سالروز ولادت امام هادی (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان اظهار داشت: در مورد امام هادی (ع) ریشه‌ای‌ترین بحث به زیارت جامعه کبیره برمی‌گردد که یک دوره کامل امام شناسی در سطح دین است.

مسئول امور عقیدتی و روحانیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان ادامه داد: امام شناسی یکی از اصول دین و اصول تحقیقی است که شهدای دفاع مقدس برای ترسیم همین مسیر عزیزترین هدیه الهی که جان شیرین خود بود را در این مسیر در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم کردند.

وی تصریح کرد: زیارت جامعه کبیره دارای مضامین عمیق  اجرایی برای آشنایی با امامت است، در یکی از این فرازها می فرماید «ویسلک سبیلکم» و راه شما را بپیماییم و بپیمایند این مسیر را ائمه مخصوصا امام هادی (ع) ترسیم کرد و در زمان غیبت امام عصر (عج) که ولی فقیه عهده‌دار مسائل دینی است و این مسیر را ادامه می‌دهد.

حسینی گفت: شهدای ما بهترین انسان‌های زمان خود بودند، پیشوا و ولیِ زمانی که مسیر امامت را طی می‌کرد در مقابل طاغوت و استکبار تنها نگذاشتند و تا پیروزی کامل کنار امام و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ایستادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار