به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی؛

کتاب خاطرات روحانی آزاده با عنوان «عبور از سیم خاردار» به چاپ می‌رسد

به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، کتاب خاطرات روحانی آزاده حجت الاسلام «حسین عسگری» با عنوان «عبور از سیم خاردار» به چاپ می‌رسد.
کد خبر: ۳۵۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ - 17August 2019

کتاب خاطرات روحانی آزاده با عنوان «عبور از سیم خاردار» به چاپ میرسدحجت‌الاسلام «مصطفی شریفی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی، ضمن تبریک به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در 26 مرداد سال 1369 اظهار داشت: در این روز آزادگان سرافراز میهن که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده و در دست دشمن اسیر شده بودند پس از سالها رنج و مرارت در زندان‌های رژیم بعث با سربلندی توانستند به وطن بازگردند.

شریفی گفت: این سال‌های سخت و دشوار برای آزادگان ما همراه با رشد و تعالی روحی بوده و حقا که این عزیزان آزاده‌اند و از تعلقات جسمانی و دنیایی آزادند و همچون چراغی‌های روشن و یادگاران دوران 8 سال دفاع مقدس هستند که ما می‌توانیم با پژوهش و بررسی زندگی این عزیزان به لطایف و دقایق مهمی از اسرار دفاع مقدس دست پیدا کنیم.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: کتاب «عبور از سیم خاردار» مجموعه‌ای از خاطرات روحانی آزاده حجت الاسلام «حسین عسگری» است که توانسته است دوران 8 سال اسارت خود را به صورت داستان‌هایی لطیف و دقیق به رشته تحریر درآورد.

وی گفت: این کتاب به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تدوین و آماده شده و به زودی در دست چاپ قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار