گام دوم/ امیر نصیرزاده:

آمریکا برای مقابله با ایران دست به تشکیل ائتلاف جهانی زده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت ما به دنبال تشکیل ائتلاف جهانی است و بسیاری از کشورها به دلیل اینکه تردید دارند که این ائتلاف موفق خواهد شد یا نه، در این ائتلاف شرکت نکردند.
کد خبر: ۳۵۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ - 19August 2019

امروز آمریکا برای مقابله با ایران دست به تشکیل ائتلاف جهانی زده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در همایش سراسری گام دوم انقلاب اسلامی که صبح امروز در دانشگاه هوایی شهید ستاری نهاجا برگزار شد، با اشاره به اینکه در طول این انقلاب حوادث و رخدادهای زیادی اتفاق افتاد، اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی به وقوع پیوست، جهان دو قطبی بود و هیچ کشوری خارج از این دو بلوک نمی توانست عمل کند؛ لذا این انقلاب اسلامی بود که گفتمان جدیدی را با عنوان «نه شرقی، نه غربی» ایجاد کرد.

وی ادامه داد: هیچ جنگی در آن دوران منجر به تشکیل کشور جدیدی نشد و غرب و شرق بحران‌ها را کنترل می‌کردند؛ در چنین شرایطی قطب جدیدی به نام انقلاب اسلامی ایجاد شد و با گفتمان نه شرقی و نه غربی در برابر این دو ابرقدرت ایستادگی کرد.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه جمهوری اسلامی تفکرات دو قطب دیگر و حاکمان استکبار جهانی را به چالش کشید، گفت: در آن دوران بلوک شرق و غرب برای شکست انقلاب اسلامی شروع به تحریک قومیت‌ها کردند؛ لذا گروه‌های سیاسی مختلفی در آن زمان تشکیل شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: تحریم‌های اقتصادی و نظامی از اوایل انقلاب شروع شد و مختص به امروز نیست.

امیر نصیرزاده ادامه داد: مستکبران با تحریک صدام جنگ هشت ساله را علیه ایران به راه انداختند و به دنبال این بودند که انقلاب اسلامی را در همان اوایل پیروزی با شکست مواجه کنند.

وی با بیان اینکه باید توجه داشت که انقلاب اسلامی در توطئه، تحریم و جنگ چگونه پیشرفت کرده است، گفت: انقلاب ما با تمام سختی‌ها پیروز و پیشرفت کرد و آینده این انقلاب اسلامی به دست جوانان خواهد بود.

امیر نصیرزاده با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای جوانان است، گفت: جوانان باید پرشورتر این راه را ادامه دهند؛ زیرا آن‌ها موتور محرک جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جوانان باید با استفاده از تجربیات ۴۰ سال گذشته جایگاه جمهوری اسلامی را بالا ببرند؛ چرا که جوانان به فناوری‌های روز مسلح هستند.

وی با بیان اینکه در ادامه مسیر انقلاب اسلامی با استکبار جهانی با چالش‌هایی مواجه هستیم، گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ما در موضع تدافعی قرار داشتیم؛ اما امروز دشمن به دلیل اینکه جبهه مقاومت، ایران اسلامی را الگو قرار داده و در مرزهای رژیم صیونیستی حضور دارند، ملت ایران را محکوم به تحریم کرده‌اند.

امیر نصیرزاده ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران مرزهای تدافعی خود را هزاران کیلومتر ورای مرزهای خود تعریف کرده است و به دلیل درخواست دولت های قانونی برای مبارزه با استکبار جهانی در آنجا حضوری مستشاری دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه زمانی ما متکی به کشورهای دیگر بودیم، اما امروز سلاح می‌سازیم، گفت: امروز آمریکا و استکبار به ما می‌گویند چرا سلاح و موشک می‌سازید؟! و این یعنی پیشرفت.

امیر نصیرزاده گفت: امروز آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت ما به دنبال تشکیل ائتلاف جهانی است و خیلی از کشورها به دلیل اینکه تردید دارند که این ائتلاف موفق خواهد شد یا نه در این ائتلاف شرکت نکردند.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی یکی از مهمترین بندهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: دشمن امروز با جنگ نرم به دنبال از این بردن سبک زندگی اسلامی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار