خانواده شهید«غلامرضا باوی» در پایتخت دفاع مقدس تجلیل شدند

در مراسمی که از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان برگزار شد خانواده شهید«غلامرضا باوی» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اهواز تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۵۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲ - 22August 2019

تجلیل از خانواده شهید«غلامرضا باوی» در پایتخت دفاع مقدس

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان خوزستانی، از خانواده یک شهید والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهواز تجلیل شد.

در این مراسم که از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان برگزار شد خانواده شهید«غلامرضا باوی» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اهواز تجلیل شدند.

آئین تجلیل از خانواده شهید باوی با حضور جمعی از ایثارگران و رزمندگان اسلام در اهواز، کوی جمهوری اسلامی، خیابان شهید نبوی، برگزار شد که جمعی از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس در آن حضور داشتند.

در آئین تجلیل از این خانواده شهید، «حسن صفری» از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استان خوزستان به مولودی خوانی و شعرخوانی در وصف مولا علی(ع) پرداخت.

حجت الاسلام«محمد انصاری» مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان نیز در این مراسم حضور یافت و تکریم از خانواده معظم شهدا را نعمتی بزرگ دانست که نصیب هر کس نمی شود.

در پایان این برنامه نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده شهید«غلامرضا باوی» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها