امام جمعه بندر دیر:

فضای مجازی کانون خانواده‌ها را تهدید می‌کند

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی گفت: اقدامات همه جانبه و سازمان یافته دشمنان و فضای مجازی کانون خانواده‌ها را تهدید می‌کند، دشمن از یک طرف به دنبال به فساد کشیدن خانواده‌ها است و از دیگر سو جلوگیری از تشکیل خانواده و تولید مثل است.
کد خبر: ۳۵۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ - 23August 2019

فضای مجازی کانون خانواده‌ها را تهدید می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بندر دیر در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه خانواده سلول اصلی جامعه است، اظهار داشت: اقدامات همه جانبه و سازمان یافته دشمنان و فضای مجازی کانون خانواده‌ها را تهدید می‌کند، دشمن از یک طرف به دنبال به فساد کشیدن خانواده‌ها است و از دیگر سو جلوگیری از تشکیل خانواده و تولید مثل است.

وی گفت: اگر دختران و پسران ملاک‌های اسلامی را معیار انتخاب همسر قرار دهند، یقینا شاهد طلاق‌های زودرس در جامعه نبودیم.

حسینی با بیان اینکه خانواده حجاج در بحث اطعام ، پذیرایی و نصب بنر صرفه‌جویی کنند، افزود: در آستانه آغاز سال تحصیلی که جمعی از خانواده‌ها از نظر تهیه نوشت افزار فرزندان خود در تنگنا هستند، بخشی از هزینه‌های پذیرایی حجاج به این امر خیر اختصاص داده شود.

وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: در یک سال گذشته علی‌رغم تشدید تحریم‌های دشمن، با ایستادگی مردم و رهبری مقام معظم رهبری و تلاش مسئولان نه تنها دشمن به اهداف خود نرسید بلکه در عرصه اقتصادی به ثبات نسبی رسیدیم و گام‌های بلندی در زمینه عمرانی و آبادانی شهرها و روستاها برداشته شده است.

خطیب جمعه دیر تأکید کرد: یک سری مشکلات گرانی وجود دارد که بخشی مربوط به تحریم‌های دشمن و بخش دیگر هم به بی‌انصافی‌ها و عدم نظارت ارتباط دارد.

وی با اعلام اینکه بیان خدمات دولت موجب امیدواری مردم و ناامیدی دشمن می‌شود، ابراز کرد: دولت از حواشی پرهیز کرده و مسائل اصلی و مهم کشور را در اولویت قرار دهد و پیگیری کند.

حسینی با تأکید بر لزوم عمل به توصیه‌های رهبری یادآور شد: متأسفانه گاهی اوقات برای استعلام در برخی موارد، افراد مجبور هستند به چندین اداره و نهاد مراجعه کنند که باید استعلام‌های غیرضروری کاهش یابد.

وی با بیان اینکه دشمن از مسیر بی‌حجابی به دنبال ولنگاری در جامعه است، افزود: اگر در دستگاه‌ها مسئله حجاب مراعات شود در جامعه هم این‌گونه خواهد بود.

امام جمعه دیر با اشاره به اینکه از دشمن نباید ترسید، بیان کرد: ایران به حرف‌های  گذشته اروپایی‌ها اعتنایی نمی‌کند و آنها باید بدانند اگر به تعهداتشان عمل نکنند، گام‌های بلندی در کاهش تعهدات برجامی بر می‌داریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها