امام جمعه بروجرد:

دولت به دنبال بازگشت برجام نباشد

حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» گفت: دولت از دشمنان قطع امید کند و به دنبال بازگشت برجام نباشد، زیرا برجام دیگر وجود ندارد و تمام شده است.
کد خبر: ۳۵۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ - 23August 2019

دولت به دنبال باز گشت برجام نباشد

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به آغاز هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر  اظهار داشت: شهید رجایی و شهید باهنر ۲ مجاهد فی السبیل الله بودند که در راه خدا گام برداشتند و در این راه زندانی و شکنجه شدند و در نهایت پاداش مجاهدت‌های خود را از خداوند با شهادت گرفتند.

وی  افزود: از مسئولان دولت جمهوری اسلامی ایران انتظار می رود تا افراد انقلابی، شجاع و کارآمد را در راس امور کشور قرار دهند تا مشکلات اقتصادی کشور برطرف شود.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: دولت باید از ورود کالاهای غیر ضروری به کشور جلوگیری کند تا تولید کنندگان بتوانند محصولات تولیدی داخل را در بازار عرضه کنند.

 حسینی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا حمایت عملی از تولید کنندگان داخلی است، بیان کرد: تولید کنندگان رزمندگان جنگ اقتصادی با دشمن هستند و باید مورد حمایت همه جانبه دولت قرار گیرند.

وی اضافه کرد: دولت باید بر بازار نظارت کند و اجازه ندهد تا افراد سود جو و فرصت طلب اقتصاد کشور را فلج کنند.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: دولت از دشمنان قطع امید کند و به دنبال بازگشت برجام نباشد زیرا برجام دیگر وجود ندارد و تمام شده است.

حجت الاسلام حسینی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات قوه قضاییه در برخورد جدی با مفسدان اقتصادی گفت: مردم نیز خواستار برخورد جدی قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی هستند و حمایت خود را از اقدامات رئیس شجاع و انقلابی قوه قضاییه اعلام می کنند.

وی با اشاره به دستگیری ۲ نماینده مجلس توسط قوه قضاییه افزود: قوه قضاییه کشور اسلامی باید این چنین باشد و در مبارزه با فساد هیچ محدودیتی برای افراد خاص قائل نشود.

وی اظهار داشت: مردم خواستار روند دستگیری مفسدان اقتصادی در کشور هستند و انتظار دارند این روند دائمی تا برچیده شدن فساد در کشور ادامه پیدا کند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و انصار الله یمن در مقابل عربستان و امارات بیان کرد: در ابتدای جنگ قرار بود یمن بین امارات و عربستان تقسیم شود ولی انصار الله به کمک جبهه مقاومت اسلامی دشمنان را وادار به عقب نشینی کرد و امروز یمن منطقه امنی برای عربستان،  امارات و امریکا نیست.

حسینی با اشاره به مناسبت های این هفته روز پزشک را به همه پزشکان با تعهد تبریک و سالروز شهادت شهید لاجوردی به دست منافقین و سالروز شهادت میثم تمار یار دیرین حضرت علی(ع) را تسلیت و تهنیت گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها