برگزاری دو نشست تخصصی در خانه کتاب

موسسه خانه کتاب دوشنبه (چهارم شهریور) میزبان دو نشست تخصصی «مسئله فرهنگ» و نقد و بررسی کتاب «ایران مدرن و نظام آموزشی آن» است.
کد خبر: ۳۵۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ - 25August 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست نقد و بررسی کتاب «ایران مدرن و نظام آموزشی آن» به همت پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دوشنبه (چهارم شهریور) در سرای کتاب برگزار می‌شود.

در این نشست رضا منصوری، حسین میرزایی و اسمعیل خلیلی دوشنبه (چهار شهریورماه)ساعت ۱۶، کتاب «ایران مدرن و نظام آموزشی آن» را نقد و بررسی می‌کنند.

این کتاب که رساله دکتری عیسی خان صدیق در دانشگاه کلمبیا است، در سال ۱۳۱۰ شمسی دفاع شده است و به موضوع امکان تأسیس دانشگاه در ایران بر اساس سیاست‌های جدید آموزشی و فرهنگی در دوره پهلوی نخست پرداخته است.

سرای کتاب در خیابان انقلاب، بین فلسطین و خیابان برادران مظفر، پلاک۱۰۸۰، طبقه منهای دو واقع است.

همچنین، دومین جلسله از سلسله نشست‌های «مسئله فرهنگ» با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه (چهارم شهریور) با حضور مصطفی مهر آیین عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و محمدباقرخرمشاد عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

این نشست ساعت ۱۷ در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک۲ میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار