سردار حزنی:

مردم یاری سرلوحه فعالیت‌های سپاه پاسداران است

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران با بیان اینکه مأموریت اصلی سپاه فراهم آوردن امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی، محرومیت‌زدایی و مردم‌داری را سرلوحه کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۳۵۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵ - 27August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در مراسم اهدای 50 سری جهیزیه هدیه رهبر انقلاب اسلامی به‌ زوج‌های جوان بردسکن که امروز انجام شد، اظهار داشت: تاکنون 87 هزار و 25 سری جهیزیه به زوج‌های جوان در سراسر کشور اهدا شده که در خراسان رضوی این رقم 3 هزار و 140 سری است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه افزود: سپاه در کنار مردم و برای مردم است و در این راستا آنچه از دست سپاه برآید برای مردم کوتاهی نمی‌کند.

سردار حزنی اظهار کرد: تمامی کالاهای اهدایی که هر سری جهیزیه هشت قلم کالای ایرانی است، منجر شده که کارگران ایرانی در کارخانجات با قدرت کار کنند.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اضافه کرد: برخی کارخانجات که چراغ خدمت آن‌ها خاموش بود، با تولید وارد چرخه کار شدند و تعداد زیادی کارگر را به‌کار  گرفتند.

سردار حزنی با بیان اینکه مأموریت اصلی سپاه فراهم آوردن امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی، محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم‌یاری، مردم‌دوستی و مردم‌نوازی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه یادآور شد: در کشور کارهای بسیار خوبی در حوزه سازندگی انجام شده است، اما هنوز دچار یک عقب‌ماندگی هستیم که امید است با وفاق و همدلی این عقب‌ماندگی را جبران کنیم، زیرا وقتی رضایتمندی مردم را داشته باشیم یعنی کارها و رسالت خود را به‌خوبی انجام داده‌ایم.

وی از راه‌اندازی ستاد ازدواج آسان در کشور خبر داد و گفت: با فعالیت این ستاد علاوه بر رونق تولید در کشور و حمایت از کالاهای ایرانی سبب تشکیل خانواده صدها جوان شده است و از همه مهم‌تر به‌تولید نسل در ایران کمک شده است.

سردار حزنی با تهیه 200 سری جهیزیه تا پایان سال جاری برای زوج‌های جوان بردسکن موافقت کرد و شعار اولاد کمتر زندگی بهتر را دل شاد کن دشمنان دانست و افزود: ازدواج های آسان می‌تواند پاسخ دندان‌شکنی را به دشمنان بدهد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه به‌زودی 100 سری جهیزیه در کرمانشاه و 160 سری جهیزیه در شهرستان‌های قروه، جوانرود و منطقه روانسر بین نوعروسان توزیع می‌شود، افزود: نگاه ما ایجاد زمینه ازدواج آسان برای جوانان است و در این مسیر سپاه با کمک خیرین و یاوران انقلاب با سرعت کار می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار