فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی:

دستجات عزاداری همیار پلیس انتخاب کنند/ در برقراری نظم عمومی با کسی شوخی نداریم

«حسین عبدی» از آغاز ثبت‌نام طرح همیار پلیس محرم خبر داد و از هیئت‌ها خواست جهت برقراری نظم عمومی و روان‌سازی ترافیک، هر کدام 2 نفر را به نیروی انتظامی معرفی کنند.
کد خبر: ۳۵۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ - 28August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار «حسین عبدی» فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی امروز در گردهمایی روسای هیئت های عزاداری و پیرغلامان استان با بیان اینکه همکاری مردم با پلیس می‌تواند مانع بسیاری از ناهنجاری‌ها شود، اظهار داشت: هیئات و دستجات حسینی می‌توانند در طول ماه محرم برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات‌شان و ایجاد نظم ۲ نفر را به‌عنوان همیار پلیس و رابط ما انتخاب کنند.

وی افزود: این عزیزان در طول برگزاری این برنامه‌ها رابط بین مردم و پلیس بوده و از ظرفیت آنها در برقراری و روان سازی ترافیک استفاده خواهد شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسمات حسینی دشمنان دین را ناامید خواهد کرد، خاطرنشان ساخت: پلیس باتمام توان خود در کنارعزاداران سیدالشهدا(ع) حضور پیدا می‌کند و در برقراری نظم و امنیت با کسی شوخی ندارد.

وی متذکر شد: پلیس در کنار هیئت‌های عزاداری است و کوچکترین بی‌احترامی به دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) با برخورد جدی پلیس همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار